رئیس پلیس زنجان:

کلاهبرداران ۸۰ میلیارد ریالی سلطانیه دستگیر شدند

رئیس پلیس استان زنجان از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار ۸۰ میلیاردی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه خبر داد.

کلاهبرداران ۸۰ میلیارد ریالی سلطانیه دستگیر شدند

سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئول باربری شهرستان سلطانیه در گزارش به پلیس آگاهی سلطانیه از بارگیری یک دستگاه کامیون با یک هزار و 530 کارتن سیگار به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد که پس از پیگیری‌های پلیس معلوم شد این کامیون به شخص دیگری فروخته شده است.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری‌های زیاد سرانجام ماموران پلیس آگاهی سلطانیه این کامیون را در یکی از بیابان‌های پایتخت کشف کردند، گفت: بلافاصله این کامیون به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس استان زنجان از شناسایی یکی از توزیع‌کنندگان عمده محصولات دخانی در شرق استان تهران خبر داد و گفت: با همکاری این مجرم توانستیم نفرات دخیل در امر حمل و جابجایی و فروشنده سیگارهای سرقت شده را شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی پایتخت دستگیر کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه عامل اصلی کلاهبرداری یک تبعه افغانی و فاقد مدارک هویتی بود، خاطرنشان کرد: این شخص با وعده‌های پوشالی به عده‌ای از بانوان ضمن خرید خودرو به نام آنان و استفاده از مدارک هویتی آنان در افتتاح ، برداشت و جابجایی وجه، اقدامات مجرمانه خود را به پیش می‌برد که با تلاش ماموران پلیس آکاهی سلطانیه این متهم دستگیر و با صدور قرار 170 میلیارد ریال روانه زندان مرکزی شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها