رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده: خودرو گران شد چرا ما گران نکنیم

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده با اشاره به اینکه اگر قیمت دلار افزایش یافته، گران طبیعی است، گفت: در افزایش قیمت خودرو رقم زیادی جابه جا می شود، حال که نوبت به تولیدکنندگان کوچک شوینده می رسد، دم از گرانی می زنند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده: خودرو گران شد چرا ما گران نکنیم

علیرضا رضایی قهرودی در خصوص وضعیت بازار مواد شوینده و افزایش قیمت در برخی اقلام اظهار داشت: طی یک الی دو ماه گذشته قیمت مواد شوینده حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد گران شد. باید بپذیریم که وقتی نرخ ارز گران شود، موادی شوینده ای که ماده اولیه آنها وارداتی است، با افزایش قیمت روبه رو شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی بگوید ارز تأثیری بر قیمت ها ندارد، اشتباه می کند، در پاسخ به این سوال که آیا شما شنیده اید که قرار است در یک ماه آینده قیمت مواد شوینده حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد گران شود، گفت: بنده این را نشنیده ام ولی اگر قرار باشد افزایش قیمتی رخ دهد باید سازمان حمایت و سپس ستاد تنظیم بازار آن را تأیید کند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده: خودرو گران شد چرا ما گران نکنیم

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در خصوص این موضوع که در سال چند بار باید افزایش قیمت داده شود، خاطر نشان کرد: ممکن است برخی از تولیدکنندگان در فروردین ماه که مجوز افزایش قیمت داده شد، اقدام به این کار نکرده باشند و در حال حاضر تصمیم به این کار گرفته اند.

رضایی قهرودی با بیان این که طبیعی است اگر دلار گران شود، این اقلام نیز نرخ آنها تغییر کند، تصریح کرد: اگر افزایشی صورت گرفته قطعا مجوز گرفته اند. دولت خود قیمت خودرو را نتوانست کنترل کند و چندین بار قیمت آن افزایش یافته است؛ اعلام کردند که خودروهایی که در پارکینگ است، احتکار بوده و برخورد می شود، اما باز چندین بار نرخ ها تغییر کرد.

وی در پایان افزود: در افزایش قیمت خودرو رقم زیادی جابه جا می شود، حال که نوبت به تولیدکنندگان کوچک شوینده می رسد، دم از گرانی می زنند. مشکل اصلی جای دیگری است که متأسفانه رها شده است.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    این دولت روحانی ملت نابود کرده تو هم شریکش باش امیدوارم که کارخانهاتون همش آتش بگیره

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط بیاعدالتیست که جان مردم رامیگیرنند

  • محمد
    0

    مگر چند بار گران می کنید؟ از سال ۹۲ تا کنون قیمت شوینده ها بیش از ده برابر شده کمی انصاف هم بد نیست

  • بینام
    0

    کی ب کیه؟ تاریکیه کشور شده سر گردنه، گوشت تن همدیگه رو میکنیم میخوریم

  • عيوضي
    0

    مملكت وقتي خر تو خر است شما هم گران كنيد. آب از سرما گذشته است. دولت جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي پاينده باد !!!

  • هموطن
    0

    حکایت گران شدن اجناس تو این مملکت که فقط بخاطر بی لیاقتی مدیرانمون و بی کفایتی دستگاه های نظارتیه آدمو یا ضرب المثل معروف : به دیوانه گفتند خرمن را آتش نزنی اونم رفت آتش زد میندازه/// حضرات بی لیاقت اول سال با افزایش قیمتها بخاطر تورم موافقت میکنند بعد هر چند وقت یکبار شایعه گرانی را مطرح میکنند و بخاطر اینکه راحت بتونند جنسها را گران کنند به خبرنگاران میگن با روسای اتحادیه های مختلف مصاحبه کنید ببینید گرانی مجدد صحت داره یانه و خلاصه هم بازار و هم مردم را آماده میکنند برای گران شدن و در واقع با این کارشون روانشساسی بازار میکنند ببینند که مردم عکس العملشون چیه اگر مردم چیزی نگفتند که بدون هر دغدغه ای افزایش میدن اگر هم مردم اعتراض کردند باز چند تا برنامه بی کیفیت فرمایشی تو تلویزیون میسازند و قول بررسی میدن و کاری که خودشون میخواد و چیزی جز گران کردن نیست انجام میدن انشاءا... خدا همشونو ذلیل کنه و به گدایی بندازه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها