۷۰۰۰ مبتلا به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد/ ۹۷ فوت کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون ۷۰۰۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد به کروناویروس مبتلا شدند که بیشتر موارد به ترتیب مربوط به بویراحمد، کهگیلویه و گچساران است.

۷۰۰۰ مبتلا به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد/ ۹۷ فوت کرونایی

پرویز یزدان‌پناه ظهر شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا در استان افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون، ۹۷ نفر جان خود را از دست دادند.
وی اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا، ۷۶ هزار نفر به مراکز بیمارستانی و درمانی و تشخیص کروناویروس استان مراجعه کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: روزانه نزدیک به ۵۰۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی استان داشته ایم.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تاکنون ۵۰۱۵ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۴۷۴۰ بیمار کرونایی در استان بهبود ترخیص شده اند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۲۷۵ بیمارکرونایی قطعی و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی و ۲۲ بیمار در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تاکنون ۵۴۰۰ نفر بیمار کرونایی در این استان بهبود یافته اند، عنوان کرد: تاکنون ۹۷ فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.
یزدان‌پناه تاکید کرد: تاکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه از افراد مشکوک کرونایی استان گرفته شده است.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۱ نمونه گرفته ایم که از این تعداد ۱۱۰ مورد مثبت کرونایی بود و بیشترین موارد به ترتیب مربوط به شهرستان‌های کهکیلویه، گچساران، بویراحمد، باشت و لنده بوده اند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها