خرید پارچه از ربانی، تجربه ای جدید در خرید اینترنتی

در این چند ساله خرید اینترنتی پارچه رشد کمتری نسبت به سایر محصولات داشته است. زیرا مردم اعتقاد دارند برای خرید پارچه حتما باید جنس آن را لمس کنند تا از کیفیت پارچه مطمئن شوند.

خرید پارچه از ربانی، تجربه ای جدید در خرید اینترنتی

سایت ربانی برای حل مشکل خریداران پارچه فرآیند جدیدی را برای خرید به وجود آورده است. در آن فرد تمام اطلاعات و جزییاتی که برای خرید نیاز دارد را به خوبی میتواند متوجه شود و به انتخاب دلخواه خود برسد.

در خرید حضوری، افراد با لمس پارچه اطلاعاتی مانند ایستایی، آهار، ضخامت و لخت بودن از جنس مورد نظر کسب میکنند. به طور مثال، نوع مشخصی از پارچه را میخواهیم، اما برای تشخیص میزان کشسانی بودن آن ترجیح میدهیم که آن را لمس کنیم.

در سایت ربانی تمامی این ابهامات و سوالات به طور کامل و با جزییات توضیح داده شده است، تا شما انتخابی راحت و دقیق داشته باشید.

مشخصات پارچه که برای خریداران مهم است

جزییات پارچه برای خریداران، اهمیت بیشتری نسبت به رنگ یا جنس آن دارد و این جزییات به طور کامل در سایت ربانی توضیح داده شده است.

ایستایی پارچه

استحکام در تار و پود پارچه تاثیر ویژه‌ای در انتخاب آن از سمت مشتری دارد. خشک بودن پارچه در میزان ایستایی آن سنجیده میشود. پارچه‌هایی که ایستایی بیشتری دارند راحت اتو میشوند و چروک آنها به چشم نمی‌آید.

ضخامت پارچه

چیزی که باعث ضخامت پارچه می‌شود حجم نخ به کار رفته در آن است. به عنوان مثال پارچه بافت از ضخامت بالایی یرخوردار است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای پارچه پاییزه و زمستانه است.

لخت بودن پارچه

حتی برای درک بهتر از میزان لخت بودن پارچه، ویدویی از بررسی آن در سایت قرار داده شده است. پارچه چادری از آن دسته میباشد که میزان لخت بودن آن اهمیت زیادی در هنگام خرید دارد.

ویژگی‌های خرید اینترنتی پارچه (چرا خرید از سایت ربانی؟)

در خرید اینترنتی از ربانی مزیت‌های زیادی برای رفاه حال مشتریان فراهم شده است که خرید سنتی این ویژگی‌ها را ندارد.

قیمت مناسب

خرید انواع پارچه در قیمت مناسب خودش، لذت خرید را بیشتر میکند. تمام محصولات ربانی، در بهترین قیمت به نمایش گذاشته میشوند. تضمین ربانی به قیمت مناسب نسبت به دیگر فروشندگان است.

تنوع پارچه و کالای‌های مربوطه

شما با یک کلیک میتوانید وارد کامل‌ترین فروشگاه پارچه شوید و از تنوع بی‌نظیر آن لذت ببرید.

مشاوران حرفه‌ای پارچه

شما میتوانید هرگونه سوال یا ابهام درباره خرید پارچه با مشاوران ربانی مطرح کنید تا به بهترین شکل راهنمایی شوید. مشاوران ما فروشندگان باتجربه و برتر فروشگاه‎‌های پارچه هستند که از خرید تا دوخت همراه شما هستند.

ارسال رایگان به سراسر ایران

در ربانی ارسال پارچه به سراسر ایران، کاملا رایگان است. با خرید بالای 100 هزار تومان، میتوانید بدون پرداخت هزینه ارسال، پارچه انتخابی خود را تحویل بگیرید.

ضمانت برگشت کالا و پرداخت وجه

تمام سعی ما بر این است که کالاهای ارسالی با بالاترین کیفیت به دست مشتریان برسد. اما اگر سفارش تحویل گرفته توسط شما، با آنچه که سفارش داد‌ه‌اید تفاوت داشته باشد.

در این صورت شما تا 7 روز میتوانید کالای خود را مرجوع کنید و هزینه آن را دریافت کنید. رضایت مشتری مهم‌ترین هدف مجموعه پارچه ربانی است.

تخفیف و حراج برای هر فصل

در راستای تحقق هدف رضایت مشتریان از پارچه ربانی، ما در فصول مختلف سال حراج‌های جذابی مخصوص همان فصل نظر گرفته‌ایم تا مشتریان عزیز بتوانند ضمن خرید یک پارچه با کیفیت خریدی ارزانتر و لذت‌ بخش را تجربه کنند.

علاوه بر این شما در اولین خرید از وبسایت ربانی، یک کد هدیه دریافت خواهید کرد که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سخن آخر

در این روزها برای حفظ سلامتی خود و خانواده و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهتر است که از ابزارهای آنلاین برای خرید استفاده کنیم و شما با مراجعه به سایت ربانی میتوانید یک خرید بی‌نقص را تجربه کنید.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها