محصولات تولیدی استان قزوین به اقلیم کردستان عراق صادر می‌شود

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، اطمینان داریم که محصولات تولیدی استان قزوین با کیفیت عالی به اقلیم کردستان عراق صادر خواهد شد.

محصولات تولیدی استان قزوین به اقلیم کردستان عراق صادر می‌شود

مهدی بخشنده روز شنبه در جلسه برخط(آنلاین) با رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق، افزود: اتاق بازرگانی قزوین، تلاش خود را جهت توسعه روابط بین الملل تجار و بازرگانان، قدرتمند کردن امور بازرگانی و انتقال تکنولوژی انجام داده و قدرتمندتر از گذشته به صورت مشارکتی عمل خواهد کرد.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین خاطرنشان کرد: یقینا با گسترش مناسبات تجاری، نتایج مشارکت اقتصادی با خرسندی دوطرف همراه خواهد بود و نقش مناسبی در شکوفایی و رونق اقتصادی قزوین و اقلیم ایفا خواهد کرد.

در ادامه رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه اظهار داشت: میان اتاق بازرگانی سلیمانیه و قزوین قبلا تفاهم نامه‌ای جهت انجام امور بازرگانی، صنعتی، تجهیزات و ارتباطات منعقد شده است.

سیروان محمد افزود: جهت پیگیری هدفمند امور مشترک اقداماتی انجام دادیم تا بازرگانان اقلیم بتوانند با کارخانجات قزوین ارتباط برقرار کنند و امور را به صورت مشترک انجام دهند.

وی افزود: امروز بازرگانان اقلیم کردستان و کشور عراق برای کیفیت کالاهای وارداتی اهمیت زیادی قائل هستند و بازرگانانی که در سطح استان قزوین با اقلیم قصد انجام صادرات و تامین نیاز کالاهای ما را دارند باید کیفیت بالا را جهت انجام صادرات به سلیمانیه مد نظر قرار دهند.

در ادامه در خصوص روش‌های بازرگانی، موقعیت، توانایی‌ها و توانمندی‌های قزوین و نیازمندی‌های اقلیم به منظور همکاری و توسعه بیشتر میان قزوین و اقلیم کردستان عراق بحث و گفت و گو کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها