رئیس دفتر سیاسی حماس:

یمن از پایگاه‌های محکم دفاع از فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، یمن همواره حامی مساله فلسطین بوده و یکی از پایگاه‌های محکم برای دفاع از فلسطین است.

یمن از پایگاه‌های محکم دفاع از فلسطین است

اسماعیل هنیه در اظهاراتی به سایت المسیره ابراز امیدواری کرد که یمن ثبات خود را بازیابد تا بتواند نقش کامل خود را در منطقه ایفا کرده و معادلاتی را در منطقه و در حمایت از فلسطین ایجاد کند.

وی گفت، راهپیمایی‌های گسترده در یمن در حمایت از قدس و مقاومت فلسطین بسیار مایه خرسندی است‌.

هنیه گفت، با وجود اقدامات کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، این عادی سازی روابط هرگز اهداف دشمن صهیونیستی را در آوردن ملت‌های عرب به میدان عادی سازی روابط محقق نخواهد کرد.

وی ادامه داد: عادی سازی روابط سرویس دهی رایگان به یک دستور کار محدود است که در منطقه ما هیچ آینده‌ای ندارد و توافق امارات با دشمن صهیونیستی یک اشتباه بزرگ در چارجوب اجرای معامله قرن است.

هنیه تاکید کرد، کسی که طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را متوقف کرد ملت فلسطین بود نه عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی. گردان‌های قسام و تمامی گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، اجرای طرح الحاق به منزله اعلام جنگ است و شب اعلام طرح الحاق در اول ژوئیه موشک‌های پیشرفته آزمایش شدند که برای نخستین بار پرتاب می‌شوند و این اقدام پیام روشنی برای دشمن بود. برای مقابله با طرح الحاق به برگزاری جشنواره‌ها اکتفا نمی‌شود بلکه با باروت و آتش از قدس و سرزمین دفاع خواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، ملت فلسطین اشتباه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی هر کشوری که باشد، نمی‌بخشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها