قرجه‎طیار در گفت و گو با خبرفوری:

اهل سنت از بهترین وضعیت در ایران برخوردارند/اجازه نمی‎دهیم دشمنان در کشورمان تفرقه ایجاد کنیم

عضو فراکسیون اهل سنت گفت: مردم اهل تسنن در ایران در بهترین وضعیت ممکن قرار دارند.

اهل سنت از بهترین وضعیت در ایران برخوردارند/اجازه نمی‎دهیم دشمنان در کشورمان تفرقه ایجاد کنیم

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت مسلمانان اهل سنت در کشورمان اظهارکرد: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی و با هدایت انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری روند اتحاد میان شیعیان و اهل تسنن به بهترین شکل ممکن عملیاتی شده اتفاق افتاد و شاید به صراحت باید بگوییم که اصلا اختلافی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مردم اهل تسنن در کشورمان به بهترین شکل ممکن در حال زندگی هستند و از روند و برخورد صورت گرفته با خودشان رضایت کافی دارند.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه رویکرد دولتمردان ما نیز به استفاده از ظرفیت اهل تسنن در کشورمان بسیار قابل قبول بوده است گفت: در طی سال‎های اخیر و به خصوص در دولت یازدهم رویکردهای قابل قبولی از سوی دولت و شخص رئیس‎جمهور در برخورد با اهل تسنن صورت گرفته است و ماشاهد حضور این قشر از مردم در عرصه‎های مدیریتی نیز هستیم.

طیار تاکید کرد: در طی سال‎های اخیر و باعنایت به فرمایشات وحدت‎آفرین مقام معظم رهبری اتفاقات خوبی در جهت استفاده از ظرفیت اهل تسنن در کشورمان صورت گرفته است که در این راستا باید کمال تقدیر وتشکر را از رهبر انقلاب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علی‎رغم نقشه‌ها و رویکردهای خصمانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جهت ایجاد تفرقه میان شیعیان و اهل تسنن راهبردها و رویکردهای آنها در این راستا از کار افتاده است و مردم اهل سنت نیز به مانند‌ جنگ‎ تحمیلی امروز نیز در دفاع از کشور و رهبر خود به بهترین شکل ممکن وارد عمل خواهند شد و در این راستا فریب دشمنان را هم نخواهند خورد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها