۲ گروه اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با اشاره به دستگیری دو گروه از اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت گفت: دستگاه قضا با مخلان نظم عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

۲ گروه اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت دستگیر شدند

سیدمهدی فلاح‌میری امروز از شناسایی و دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح رشت خبر داد و اظهار داشت: این افراد با استفاده از ابزار خطرناک همچون قمه سعی در ایجاد اخلال در نظم عمومی، تخریب و ضرب و جرح داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان افزود: این افراد در دو گروه در یک نزاع دسته جمعی محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله‌ور شده بودند و سعی در ایجاد بی‌نظمی در امنیت عمومی داشتند که در نهایت شناسایی و دستگیر شدند.

فلاح‌‌میری با بیان اینکه دو گروه مذکور از مخلان امنیت عمومی همواره از افراد سابقه‌داری بودند که دستگیر شدند تصریح کرد: حفظ آسایش، آرامش و امنیت شهروندان از جمله اولویت‌های دادستان‌ها در سطح استان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره با ضرورت برخورد قاطعانه با مخلان امنیت عمومی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا قطعاً با مخلان نظم عمومی و امنیت جامعه بدون هیچ مماشاتی به‌طور قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فلاح‌‌میری بیان داشت: پرونده قضایی متهمان این نزاع جمعی در خیابان جانبازان رشت نیز هم‌اکنون در شعبه بازپرسی ویژه رسیدگی به جرائم خشن دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عدل علی
    0

    امیدواریم مثل بقیه ارازل اوباش های دیگه آزاد نشن یا اینکه وثیقه بزارن بیان بیرون به مردم بخندن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها