ساعت «گلکسی واچ اکتیو2» به روزرسانی شد

ساعت گلکسی واچ اکتیو2 یک به روزرسانی اساسی دریافت کرده است که توانایی ردیابی و پیام رسانی ورزشی آن را بسیار افزایش می دهد.

ساعت «گلکسی واچ اکتیو2» به روزرسانی شد

عرضه نرم افزار جدید با نسخه های بلوتوث ساعت آغاز می شود و به زودی در مدل های LTE گسترش خواهد یافت. این مشابه به روزرسانی واچ3 است که در اوایل ماه آگوست ارائه شد.

گلکسی واچ اکتیو2
ویژگی جدید Running Analysis به کاربران در بهبود فرم و جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کند. به ساعت اجازه می دهد تا معیارهای زیر را ردیابی و گزارش کند: عدم تقارن ، قاعده بودن ، سختی ، نوسان عمودی ، زمان تماس با زمین.

ساعت
همچنین ، اکنون این ساعت می تواند حداکثر VO2 را اندازه گیری کند ، که به شما کمک می کند نحوه استقامت خود را با گذشت زمان بهبود ببخشید. افزون بر این ها به روزرسانی مذکور میزان وابستگی شما به تلفن همراه را نیز کاهش می دهد و کمک می کند که کمتر به تلفن همراه خود وابستگی داشته باشید. چرا که پیام ها و پاسخ ها را نشان می دهد. همچنین موضوع مکالمه کامل و نه فقط آخرین پیام ها را نشان می دهد.

به روزرسانی
در صورت دریافت عکس ، می توانید آن را روی خود ساعت مشاهده کنیدو ارسال ایموجی ها نیز بسیار راحت تر انجام می شود. این به روزرسانی همچنین به شما امکان می دهد به فهرستهای پخش موسیقی ذخیره شده در تلفن خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، ویژگی تصویر اکنون از ضبط اسکرول پشتیبانی می کند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها