جدیدترین خودرو تویوتا چه مشخصات جدیدی دارد؟

خودرو تویوتا لندکروزر پرادو جدید با تغییرات ظاهری و امکانات ایمنی قابل توجهی در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می‌شود.

جدیدترین خودرو تویوتا چه مشخصات جدیدی دارد؟

تویوتا لندکروزر پرادو مدل ۲۰۲۱ که مدتی قبل برای بازار ژاپن به‌روزرسانی شده بود، با پیشرانه ۲۰۰ اسب بخار دیزلی و برخی امکانات ایمنی برای بازار اروپا معرفی شد.گزارش جدیدی در خصوص عرضه این خودرو ادعا کرده است که تویوتا پرادو جدید با توجه به معرفی لندکروزر ۳۰۰ در آگوست امسال، به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

بیشترین تغییرات این خودرو، پیشرانه ارتقا یافته ۲/۸ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل است که اکنون قدرت و گشتاور بیشتری ایجاد می‌کند. قدرت این پیشرانه هم‌ اکنون به ۲۰۰ اسب‌بخار در بازه ۳،۰۰۰ تا ۳،۴۰۰ دور در دقیقه و گشتاور آن به ۵۰۰ نیوتن‌متر در بازه ۱،۶۰۰ تا ۲،۸۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد.

اگرچه جزئیات فنی از این خودرو مشخص نشده است، اما برخی اطلاعات نشان می دهد که پرادو می‌تواند با پیشرانه ۲.۸ GD-۶ توربودیزل و همچنین ۴.۶ لیتری V۶ تنفس معمولی یا چهار سیلندر ۲.۷ که در برخی بازار‌ها ارائه می‌شود، تولید شود. با متوقف شدن جعبه دنده دستی هنگام ورود J۱۵۰ به یک دهه پیش، انتظار داشته باشید که تازه وارد جعبه اتوماتیک شش سرعته را با جعبه انتقال برد کم حفظ کند، اگرچه این ممکن است به مرور تغییر کند. رونمایی از پرادو می‌تواند دقیقاً ۲۴ ماه پس از لندکروزر ۳۰۰ یا در سپتامبر سال ۲۰۲۲ انجام شود.

تویوتا پرادو جدید

لندکروز پرادو ۲۰۲۱ بیشترین تغییرات را در بخش فنی داشته و تویوتا به خوبی توانسته موتور دیزلی آن را بهبود ببخشد. همچنین جالب است بدانید که لندکروز پرادو در اروپا با نام لندکروز صدا زده می شود و خبری از نام پرادو نیست!

GX پایین‌تر با یک آهنگ تلفیقی ۱۷ اینچی داخلی، ۷ کیسه محافظ، لوازم جانبی ایده آل برای روشنایی هالوژن، یک سیگنال حیاتی، یک دوربین دیجیتال و صفحه نمایش الکترونیکی، حالت استریو AM / FM و پخش کننده صوتی MP۳ از امکانات این خودروست، علاوه بر این، همچنین مراقبت از تعادل خودرو (VSC)، تشخیص قدرت با A-TRC، مدیریت Hill (HAC) و پشتیبانی از افتادن (DAC) را برای بهبود تلاش برای یافتن آن به زودی و سازگاری فراهم می‌کند.

تویوتا پرادو جدید

علاوه بر این، مدل‌های ۲۰۲۲ تویوتا پرادو با موتور‌های مختلفی ترکیب شده است که می‌تواند به مدلی با گزینه‌های کمتر تبدیل شود.

۲۰۲۲ مشخصات موتور تویوتا پرادو

گشتاور این موتور احتمالاً با گیربکس ۶ کیلومتری دستی یا ۶ سرعته قابل برنامه ریزی همراه است. موتور الکتریکی بعدی را می‌توان به سرعت در موتور Land Cruiser Prado ۲۰۲۲ به دست آورد، که اساساً یک قدرت الکتریکی VVT-i V۶، ۴ دارد.

تویوتا پرادو جدید

با در نظر گرفتن این واقعیت که اتومبیل‌های اسپرت قدرتمندی در اندازه استراتژی این خودرو با هم رقابت می‌کنند، پرادو جدید ممکن است دشمنان افراط گرایان مختلف باشد. این خودرو می تواند با انواع خودروها از جمله جیپ Wrangler، نیسان Pathfinder، و همه شرکت کنندگان و تمام اتومبیل‌های میتسوبیشی پاجرو و چلنجر رقابت کند.

وقتی به دنبال یک دیدگاه محافظه کارانه می‌گردید، Toyota ۲۰۲۲ بهترین مکان در منطقه نخواهد بود. صرف نظر از این واقعیت که مردم احساس می‌کنند شخصیت خود را در مقیاسی بسیار بزرگتر از اسراف در طراحی خود قرار می‌دهند، زمان آن فرا رسیده است که هزینه‌های مادی بیش از همه رقابت هایشان باشد.

تویوتا پرادو جدید

هیچ قیمتی برای این خودرو غول پیکر مشخص نیست، بنابراین باید قیمت پرادو را قبل از قیمت طبیعی حداقل ۵۶۰۰۰ دلار تعیین کنیم و آن را به سطح نزدیک به ۹۵۰۰۰ دلار منتقل کنیم، که در واقع می‌تواند بیش از حد بیش از حد باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهندس
    0

    من زبون مادریم فارسیه ولی از خوندن متن فارسی ترجمه شده توسط شما تقربیا هیچی نفهمیدم. بنظر میرسه متون انگلیسی رو با گوگل ترنسلیت ترجمه میکنید و بدون هیچ تصحیح و ویرایش تو سایتتون استفاده میکنید . واقعا خجالت آوره . لااقل خودتون فارسی رو پاس بدارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها