آشنایی با مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران

می‌توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران مخاطبان زیادی به دست آورده و محصولات و خدمات خود را به آسانی معرفی کنید.

آشنایی با مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران

در دنیای امروز، تبلیغات حرف اول را می‌زند! اگر توجه کرده باشید بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ به‌منظور پیشرفت کاری و جذب مشتری از روش‌های مختلف تبلیغات مانند ارسال پیامک تبلیغاتی ، ایمیل یا ساخت تیزرها و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران مخاطبان زیادی به دست آورده و محصولات و خدمات خود را به آسانی معرفی کنید.

حالا شاید از خودتان بپرسید که کدام روش تبلیغات، تاثیر بیشتری روی مشتری و جذب آن دارد؟‌ در پاسخ باید گفت: عموماً نوع تبلیغات را باید بر اساس نوع کسب‌و‌کار و مخاطب هدف انتخاب کنیم اما نکته‌ی مهم اینجاست که تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که افراد بیشتری قادر به دیدن آن باشند. جالب است که ارسال پیامک تبلیغاتی نیز دقیقاً همین ویژگی را دارد!

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید با نحوۀ ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران و مزایای آن بیشتر آشنا شوید، در ادامۀ این مطلب همراه ما باشید...

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، تبلیغات باید طوری انجام شود که مخاطبان بیشتری قادر به دیدن آن باشند. در سالیان گذشته نیز وجود تلویزیون در اکثر خانه‌ها و بالا رفتن مخاطبان آن باعث افزایش رونق تیزرهای تلویزیونی شده بود. اما آیا هنوز هم این تیزرها تاثیرگذاری گذشته را دارند؟‌

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که با پیشرفت تکنولوژی و اختراع گوشی‌های هوشمند، ضریب تاثیرگذاری تلویزیون به شدت در حال کاهش است. امروزه دیگر کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که موبایل نداشته باشد و به‌صورت روزانه از آن استفاده نکند! بنابراین مخاطبان هدف شما در تمام ساعات شبانه‌روز و در منزل و محل کار مشغول استفاده از موبایل‌ خود است؛ پس در این شرایط فقط کافی است با ارسال پیامک تبلیغاتی، آن‌ها را از محصولات و سرویس‌های خود باخبر کرده و کسب‌و‌کار خود را گسترش دهید.

از جمله مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- هزینه‌ی مناسب ارسال پیامک

اگر اغراق نکرده باشیم، فرستادن پیامک یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات است در واقع هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی اصلاً قابل مقایسه با بیلبوردهای شهری و تبلیغات تلویزیونی نیست. به همین دلیل، اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه، بازدهی خود را افزایش دهید، بهتر است به فکر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید!

2- دسترسی بالا برای مخاطبان هدف

شما اگر متن‌های تبلیغاتی خود را از طریق پیامک در اختیار افراد قرار دهید، احتمال دیده شدن آن‌ها بسیار زیاد است. علاوه‌بر آن، اکثر افراد جامعه، حتی ساکنان حاشیه شهرها نیز می‌توانند مورد هدف تبلیغات شما قرار بگیرند و از محصولات شما استفاده کنند.

3- سرعت بالای تبلیغات پیامکی

در این نوع از تبلیغات، سرعت بسیار مهم است؛ تنها کافی است یک متن جذاب بنویسید و آن را به هزاران نفر ارسال کنید. شاید برایتان جالب باشد که تمامی این کارها را می‌توان در کمتر از چند دقیقه انجام داد!

4- قابلیت انتخاب مخاطبان

هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران می‌توانید مخاطبان خود را بر اساس ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی کرده و برای هر کدام متن‌های متفاوتی ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی، ادامۀ مقاله را از دست ندهید.

هدف‌گیری مخاطب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین پارامترهای تبلیغات، نحوه‌ی هدف‌گیری مخاطب است. ما با این کار می‌توانیم تبلیغات خود را فقط به بخش مشخصی از جامعه با احتمال جذب شدن بالا، نمایش بدهیم، در نتیجه میزان بازدهی افزایش پیدا کرده و هزینه‌ها نیز به‌طور قابل توجهی کم می‌شود.

حالا به نظر شما، هدف‌گیری مخاطب را در بیلبوردهای شهری بهتر می‌توان انجام داد یا در ارسال پیامک؟ قطعاً هنگام فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی امکان بیشتری برای فیلترکردن مخاطبان و انتخاب بخش محدودی از آن‌ها وجود دارد. این کار از طریق روش‌های زیر انجام می‌شود:

ارسال پیامک بر اساس موقعیت جغرافیایی: با این روش می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را برای افراد ساکن در یک محله یا یک شهر ارسال کنید. به‌طور مثال برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران معمولاً از کد پستی، نقشه گوگل و دکل‌های مخابراتی استفاده می‌شود.

ارسال پیامک بر اساس شغل: اگر می‌خواهید کسب‌و‌کار خود را به شاغلین مرتبط در همان حوزه معرفی کنید باید ارسال پیامک‌ها را با فیلترکردن شغل‌ها انجام دهید.

ارسال پیامک بر اساس جنسیت و سن : اگر محصول یا خدمات شما بیشتر به یک جنسیت و یا سن خاصی ارتباط دارد، می‌توانید از این روش برای ارسال پیامک استفاده کنید.

و اما نکته‌ مهم!

در سالیان اخیر، شرکت‌های زیادی تاسیس شده‌اند که با طراحی سامانه‌های ارسال پیامک از طریق وب به شما برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کمک می‌کنند. اما برای افزایش کیفیت، بالابردن بازدهی تبلیغات و کاهش هزینه‌ها بهتر است از سامانه‌های مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنید. در ادامه با یکی از بهترین و کامل‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی آشنا می‌شویم؛ پس همچنان ما را همراهی کنید...

ملی‌پیامک؛ سامانه‌ای هوشمند برای تبلیغات پیامکی

ملی‌پیامک یک سامانه پیامکی است که برای مدیریت انبوه پیامک‌ها طراحی شده است. نحوۀ کار به این صورت است که با خرید پنل‌های اس ام اس ملی‌پیامک وارد یک محیط کاربری جذاب شده و به ارسال و دریافت پیامک می‌پردازید. برخی از امکانات سامانه ملی‌پیامک عبارتند از:

قابلیت انتخاب مشتری

ایجاد دفترچه تلفن و ذخیره اطلاعات مشتری

ارسال پیامک‌های مناسبتی

امکان پاسخ خودکار به پیامک‌های دریافتی

برگزاری نظرسنجی و انجام قرعه‌کشی‌های مختلف

ارسال کارت ویزیت

قابلیت پیامک صوتی

سامانه ملی‌پیامک با بیش از پنج سال سابقه و امکان ارسال 30 میلیون پیامک در هر شبانه‌روز توانسته است اعتماد مشتریان را به دست آورد. علاوه‌بر آن، طراحی ساده و کاربردی پنل‌های اس ام اس در کنار قیمت‌ مناسب آن منجر به محبوبیت این سامانه شده است.

شما نیز می‌توانید با ورود به سایت اینترنتی ملی‌پیامک به آدرس www.melipayamak.com با جزئیات این سامانه پیامکی آشنا شده و از آن‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران استفاده کنید. همچنین سوالات و ابهامات خود را از ساعت 8 صبح تا 10 شب با تماس با شماره 02163404 داخلی یک از کارشناسان ملی پیامک بپرسید.

متا تایتل: ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران

متا دیسکریپشن: با کمک سامانه ملی‌پیامک می‌توانید تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و مخاطبان هدف را شناسایی کنید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها