پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان زمینه اشتغال ۳۰هزارنفر را فراهم می‌کند

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در دست اجرای این استان زمینه اشتغال ۳۰ هزار نفر فراهم خواهد شد که اقدام موثری در راستای جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری است.

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان زمینه اشتغال ۳۰هزارنفر را فراهم می‌کند

جعفر رودری شامگاه چهارشنبه افزود: از این تعداد شغل پیش بینی شده با اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی تعریف شده ۱۴ هزار فرصت شغلی در سال جاری ایجاد خواهد شد که تاکنون نیز چهارهزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی تعداد پروژه های مصوب شده در ستاد استادنی اقتصاد مقاومتی استان کرمان را ۵۹۲ پروژه عنوان کرد که از این تعداد ۲۴ پروژه در حوزه جهش تولید بوده که به منظور اجرای آنها تفاهم نامه ای بین استاندار کرمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه امضا شده است.

به گفته رودری برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان به لحاظ وضعیت سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع ارزی نیاز است که در حوزه تامین ارزی این پروژه ها باید اقدامات لازم در سطح کشوری دنبال شود.

استان کرمان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون موفقیت های چشمگیری را در حوزه اشتغال و رونق تولید رقم زده است .

با تعریف 24معین اقتصادی در استان کرمان در راستای سیاست متوازان و مشارکت توامان بخش دولیت و غیر دولتی طی چند سال گذشته آثار عمران و آبادانی در جای جای این استان پهناور بخصوص مناطق کم برخوردار را بخوبی می توان مشاهده کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها