دوستان پناهیان و طبری کجا هستند؟

چندی‌پیش سندی رو شد که نشان از شراکت پناهیان با مالک تک‌ماکارون در یک ساختمان چندمیلیاردی می‌داد. او گفته فقط یک طبقه از این ساختمان به او تعلق دارد و مدعی شد هرچه دارد، بخشش دوستان است و زندگی‌اش از راه هدایا می‌گذرد.

دوستان پناهیان و طبری کجا هستند؟

پاسخ حجه الاسلام علیرضا پناهیان، واعظ معروف صداوسیما و صاحب تریبون، به‌جای اینکه مشکل را حل کند، هزاران پرسش جدید ایجاد کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی، پاسخ او را با اظهارات طبری مقایسه کرده‌اند.

چندی‌پیش سندی رو شد که نشان از شراکت او با مالک تک‌ماکارون در یک ساختمان چندمیلیاردی می‌داد؛ حالا او گفته فقط یک طبقه از این ساختمان به او تعلق دارد و بعد هم مدعی شده هرچه دارد، هبه و بخشش دوستان است و زندگی‌اش از راه هدایای دوستان می‌گذرد.

سؤالی که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و مردم ایجاد شده، این است که چرا آنها از این دوستان ندارند؟ یا چرا چنین بذل‌و‌بخشش‌هایی میان دوستان معمول و جاری نیست؟ این دوستان را چطور و کجا می‌توان پیدا کرد؟

ناهیان اصولا سخنرانی جنجالی است؛ اظهاراتش در ماجرای عدالت یا حمله‌اش به استاندار خوزستان نیز واکنش‌برانگیز بوده است. او در خوزستان گفته بود باید استاندار را به گاری بست؛ استانداری هم در واکنش او را به عوام‌فریبی متهم کرده که قصد فرافکنی و لاپوشانی دارد.

گفته شده او با برخی اصولگرایان مشهور به عدالت‌خواه هم به مشکل خورده است. او اخیرا گفته بود: «امسال دوستان گفتند نمی‌خواهید درباره عدالت‌گرایی صحبت کنید؟ دوران عدالت‌خواهی گذشته؛ عدالت‌خواهی معمولا معطوف به این است که کسی دزدی نکند، آنکه ماشاءالله قوه قضائیه فعال شده ان‌شاءالله دزدها را هم می‌گیرد و بیشتر هم می‌گیرد و دزدی جمع می‌شود از مملکت؛ بالاتر از دزدی، امتحان دیگری داریم که مواسات است».

سخنانش اما بین خود اصولگرایان هم واکنش‌برانگیز بود؛ تا جایی که خبرگزاری تسنیم به دنبال برخی چهره‌ها رفت تا این ادعای پناهیان را رد و تصحیح کنند. عماد افروغ گفته بود «ما کی واقعا عدالت را اجرا کردیم که حالا دوره آن گذشته باشد!» یا دیگران خرده گرفتند که دوگانه‌‌سازی عدالت با ولایت یا مواسات، جعلی است یا تأکید کردند که وظیفه حاکمیت عدالت است.

سه سال قبل هم طلبه‌ای فاش کرد‌ که پناهیان اعمال سلیقه می‌کند و سؤالات را گزینش می‌کند. هشتگ معروفی به نقل از جمله‌ای از پناهیان آن زمان از سوی فعالان اصولگرای توییتری باب شد ‌ و انتقادهای تند و صریحی به پناهیان شد. سایت رجا‌نیوز مدعی شد آن طلبه درست ماجرا را نقل نکرده است.

اخیرا هم ویدئویی از سخنان زائری، روحانی معروف و همچنین جعفریان، رئیس کتابخانه دانشگاه تهران و از تاریخ‌دانان برجسته جهان اسلام، رسانه‌ای شده که به‌شدت منتقد رفتار پناهیان هستند.

سؤالی که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و مردم ایجاد شده، این است که چرا آنها از این دوستان ندارند؟ یا چرا چنین بذل‌و‌بخشش‌هایی میان دوستان معمول و جاری نیست؟ این دوستان را چطور و کجا می‌توان پیدا کرد؟

زائری گفته چند سال پیش در نماز جمعه شرکت کرده که روحانی معروفی که در صداوسیما او را همه استاد خطاب می‌کنند، به ریشخند و کنایه از او پرسیده تو هم به نماز جمعه می‌آیی و زائری هم در پاسخ گفته خوبه شما خدا نیستید، وگرنه به ما اجازه نفس‌کشیدن هم نمی‌دادید حاج‌آقا و پناهیان هم پاسخ داده که اگر خدا بودم، می‌دانستم با شما چه کنم. زائری در ادامه با عصبانیت می‌گوید که امثال این افراد در همه سطوح قدرت هستند که فکر می‌کنند حق دارند با زور چوب، مردم را به بهشت ببرند.

رسول جعفریان، ۱۰ سال قبل در گفت‌وگویی با بازتاب، نسبت به انحرافات فکری پناهیان انتقاد صریحی کرد که با قدردانی مراجع تقلید و علمای حوزه مواجه شد. انتخاب، گزیده آن مصاحبه را این‌طور روایت کرده است: «متأسفانه به‌جای آنکه متفکران و اندیشمندان از روحانی و دانشگاهی رشته ‌فکر را در دست گرفته و باب اندیشه و اندیشیدن را باز نگه دارند، ‌نوعی انحطاط فکری کشور را فرا‌گرفته است؛ اینکه کسانی در همه فنون و علوم اظهار‌نظر کرده، کشور را با لاطائلات ‌‌خود که هیچ سنخیتی با افکار اصیل شیعی ندارد و مراجع دینی هم آنها را تأیید نمی‌کنند، پر کرده‌اند و سیما هم به آنها میدان داده، همه اینها نشان می‌دهد ما در حال فرو‌رفتن در باتلاقی از انحطاط فکری هستیم که به‌سادگی از آن بیرون نخواهیم آمد.داستان تفکر طوری است که جامعه‌ دیر و در یک تدریج طولانی وارد آن می‌شود، اما وقتی در جامعه جاگیر شد، عوارض و تبعاتش تا دیرهنگام حتی تا قرن‌ها خواهد بود و جامعه را از جاده علم، دانش، پیشرفت و نوعی تمدن اسلامی به‌روز باز‌می‌دارد.با این حرف‌ها که نمی‌شود برای کشور راهبرد درست کرد و آینده‌نگری کرد. اینها مشتی بافتنی است که به درد اداره مملکت نمی‌خورد.این قبیل افکار درباره ظهور که برای آن قاعده درست می‌کنند و نمودار می‌کشند و وقت ظهور تعیین می‌کنند و هشدار‌باش آمادگی برای همین نزدیکی‌ها می‌دهند، در‌حالی‌که نه علم غیب دارند و نه دانش درست دینی و نه شرایط عالم را می‌شناسند، به راحتی می‌تواند زمینه ظهور فرقه‌هایی شبیه بابیت را در ایران فراهم کند.در‌این‌باره شک نباید کرد و بدون مجامله باید گفت احتمال دارد که در وقت خطر، گروهی از کسانی که در‌حال‌حاضر با پول‌های بادآورده علیه جریان‌های سیاسی و افرادی فعال هستند، یک‌مرتبه تحت هدایت یکی از این افراد که خیلی هم مجهول نیستند، راهشان را کج کرده، بدعتی در شیعه بگذارند که قابل جبران نباشد. اگر چنین شد، مسئولیت آن با افرادی است که الان سکوت کرده یا حتی به این قبیل افراد میدان می‌دهند.

افرادی مثل پناهیان به‌ راحتی فرصت می‌یابند که مدام در سیما مطالب و افکار و اندیشه‌های بی‌اساسشان منتشر شود. این شخص در کجا درس خوانده؟ چقدر فقه می‌داند؟ چقدر با مبانی فلسفی اسلام آشناست؟‌ چقدر تاریخ اسلام خوانده؟ کجا تحصیل کرده که در هر بابی نظر می‌دهد؟ آیا واقعا قرار است هر‌کس خوش‌صحبت است و چند جمله را به هم وصل می‌کند و حرف‌های درشت و تازه می‌زند که هیچ‌کدام محک خود را نزد علما پس نداده، بتواند از وقت سیما که متعلق به تمام مردم است، استفاده کند؟

بیم آن می‌رود تا مدتی دیگر، آن‌قدر این حرف‌ها زده شود که جزء مسلمات شود و دیگر کسی نتواند از آنها انتقاد کند. البته اینکه این افراد در محضر رهبری این مطالب را می‌گویند، معنایش این نیست که آن مطالب از نظر ایشان درست است. بارها شده که رهبری بعد از سخنرانی از آنها انتقاد کرده‌اند».

پناهیان در واکنش گفته بود: «بنده ۲۰ سال است سخنرانی می‌کنم، در ۲۰ هزار سخنرانی یک بار هم از کلمه ظهور صغری استفاده نکرده‌ام. نور و صدا و تصویر آن هم هست. مورخ این مملکت آن را به من نسبت می‌دهد و به من فحش می‌دهد. آقا شما تاریخ زمان خودت را بلد نیستی بگویی، من چطور به تاریخ اسلام ۱۴۰۰ سال پیش که نوشته‌ای، اطمینان کنم؟ آدم نباید عصبی باشد و اگر از کسی خوشش نمی‌آید، دروغ بگوید. می‌گویم ان‌شاء‌الله ظهور نزدیک است، نه به سال و ماه و روز، این نه به سال و ماه را می‌گذارد کنار، می‌گوید آدم می‌تواند پیش‌بینی کند. با تاریخ هم تو همین کار را می‌کنی؟ پدر تاریخ در می‌آید این‌جوری. زمان خودت را تحویل بگیر، حالا بعدا برو تاریخ را بررسی کن. بر اساس مطالعاتی که روی اسناد برج مراقبت داشتم، خدا این انقلاب را در دستگاه امتحانش اجازه داد، بلکه کمک کرد تا قومی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان باشند».

علیرضا پناهیان متولد ۱۳۴۴ است. سال ۱۳۸۹ در سمت‌های نایب‌رئیس قرارگاه عمار و عضو هیئت‌امنای دانشگاه هنر انتخاب شد. معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر از دیگر مسئولیت‌های وی بوده‌اند. مواضع سیاسی و اظهارات او بارها در محافل خبری داخلی ایران جنجال‌آفرین بوده ‌است. در یکی از نظرهایش به‌عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه تهران، درباره انتخابات گفت: «مُرِّ حقّ»؛ یعنی شورای نگهبان بتواند وسط انتخابات مثل یک داور کارت قرمز نشان دهد؛ بگوید آقا! شما دروغ گفتید که پیاده‌روها را می‌خواهند دیوار بکشند!

منبع: روزنامه شرق

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 89
  • رضوانه86432#
    0

    این انتقادها متعلق به یک طیف مغرض و عصبانیه. ا کسانی که سالها در حوزه و دانشگاه درس دادن اما حالا منبر یا کلاس درسشون به اندازه یک سوم جمعیتی که پای صحبتهای آقای پناهیان جمع میشه، شلوغ نیست.

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      دینداری به اکثریت قشون نیست که یزید هم 30 هزار نفر را مقابل 72 نفر قرار داد.

    • رضوانه به احمد
      0

      بهتره بدونی که قشون با جوانان فهیم و دانا و طالب حق خیلی فرق میکنه، اصلا قشون باطل با قشون حق با هم فرق میکنن

    • علی به رضوانه
      0

      حق و باطل رو چگونه از هم تفکیک کردی که هر انکس که پای منبر ایشونه حق و دیگران باطل زمان امام حسین هم نمیدونستن اون ۷۲ نفر حقن چون اگر میدونستن همه میومدن با امام حسین پس اون زمان که امام حسین معصوم بود نتونستن حق و از باطل تشخیص بدن حالا این افرادی که نه معصومن و خطاهایی دارن چطور اینا حقن و دیگران باطل !!؟؟؟

    • رضوانه به علی
      0

      کسی نگفته تمام حرفهایی که کسی روی منبر میزنه درسته و اون طرف معصوم و بدون خطاست ولی بعضی چیزها به آدم میفهمونه حق و باطل کدومه. من حق و باطل رو اینجوری تشخیص دادم که وقتی آمریکاییهای جنایتکار کودک کش و داعش مسلک و صهیونیستهای کثیف آدمکش از کسی طرفداری میکنن یعنی اون حزب و جناح یه ریگ درشت به کفشش داره

  • هانا
    0

    کسانی که میگید آقای پناهیان حرفهای اشتباه زده لطفا بگید و آدرس بدید که کدوم حرف ایشون در تعارض با تاریخ اسلام یا فلسفه یا فقه شیعه بوده؟؟؟؟؟؟؟ واقعا میخوام بدونم، چون فقط گفتن این نکته که ایشون اشتباه کرده کافی نیست و نشانه غرض ورزی شماست، بگید تا بدونیم شما با چی و چرا مخالفید.

    نظرات شما -
    • منتظر
      0

      حالا بفرمایید گاری را بیاورند

    • هانا
      0

      ما گاری رو زمانی میاریم که شما به سوالی که کردم جواب بدی بعدا

    • ایرانی
      0

      هانا خان:تعصب کور تورا انقدر کور کرده که ظاهرا نمی فهمی یا خوودتو به نفهمی زدی،کجای اسلام توهین وتهمت و تحقیر را مجاز دانسته است،به نظر شما چه چیزی را به گاری می بندند تا بارکشی کند!!!!؟؟؟ در گذشته که وسیله نقلیه موتوری نبوده حمل ونقل به این صورت بوده،حالا بفرمایید در کجای اسلام این توهین وتحقیر را مجاز دانسته است

  • 9876
    0

    خیلیها از فقه شیعه و از اسلام توقع دارن که ساکت و مظلوم باقی بمونه و با دولتمردان راه بیاد و ازشون طرفداری کنه ولی آقای پناهیان متعلق به طیفی از حوزوی ها هستن که هرگز مقابل ظلم و فساد کوتاه نیومدن و حالا هم اونهایی که ننگ اختلاس و کثافتکاری به دامنشون هست و ننگ خیانت و سازشکاری بر پیشونی دارن، مشغول انتقام گرفتن از ایشون هستن، خداوند مکر ماکران رو به خودشون برگردونه

  • سین
    0

    دوستان طبری با دوستان پناهیان خیلی تفاوت دارن. دوستان طبری رو اگه میخواید پیدا کنید برید در میان اصلاح طلبهای وطن فروش مختلس بگردید ولی دوستان پناهیان اونایی هستن که در اردوهای جهادی شراکت میکنن و در سیل و زلزله زیر بال و پر نردم رو گرفتن حتی اگر ثرومند باشن و سرمایه دار، مگه ثروت جرمه؟؟؟؟؟ مهم اینه که از راه حلال به دست اومده باشه نه لقمه حرانی که در گلوی اصلاح طلبها گیر کرده و مردم رو روز به روز ازشون متنفرتر میکنه،

    نظرات شما -
    • جیم
      0

      ماله کش خوبی هستی احتمالا کار ماله کشی رو از همون گروه های جهادی یاد گرفته ایی

    • خواننده مطلب
      0

      لابد یکی از دوستان طبری صادق لاریجانی اصلاح طلبه ؟؟؟؟ جیره خور فکر کن و حرف بزن

    • سین به خواننده مطلب
      0

      جیره خور تویی که از حرف درست آتیش میگیری و ادب و تربیت و نزاکت یادت میره، اولا هیچ مدرکی به جز ذهنهای متوهم شما ثابت نکرده که صادق لاریجانی توی گند کاریهای طبری بوده و ثانیا صادق لاریجانی هم مثل برادرش خیلی توی طیف اصولگراها نیستن و دل خیلی از دلسختگان انقلاب از دستشون خونه. تو که هنوز مرزبندیهای سیاسی رو نمیدونی لطفا حرف نزن

    • سین به جیم
      0

      اتفاقا کار ماله کشی رو از خبرنگار اصلاح طلب مجرمی یاد گرفتم که تا تونست رو گند و کثافت هم حزبیاش سرپوش گذاشت و حالا یاد بچگیاش افتاده رفته سراغ صندوقچه مامان بزرگش از توش بنچاق خونه در میاره

    • از میم به سین و جیم و خا
      0

      از میم به سین و جیم و خا این چه وضعیه ، حروفهای دیگه کجا هستن. بگید بیان موقعیت ت دسته دار.

  • هموطنتم
    0

    اصلا به فرض که ایشون مالک یه خونه گرانقیمت باشه، شماها مگه میدونید که پولش رو از کجا بدست آورده؟؟؟؟ یا اگر کسی دارا باشه نباید در مورد حقوق دیگران و عدالت و بخور بخورهای دیگران و مسائل فرهنگی و اقتصادی اظهار نظر کنه؟؟؟؟ این چه منطق زشت و قدیمیه که شماها دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شماها همونهایی هستین که وقتی پای منافع حزبیتون وسط میاد سرمایه دارها رو بر مردم مسلط کردید و گفتید سرمایه داری مگه ننگه یا بده؟؟ پس چرا حالا سیاست یک بوم و دو هوا دارید؟؟؟؟

  • بهرام
    0

    من کاری ندارم ایشون ثرومتند هست یا نیست که البته میدونم نیست، ولی فعلا میخوام این رو بگم که اسلام به ثروت حلال برای رشد خودش احتیاج داره و به هیچ وجه با اون مخالف نیست، حضرت خدیجه هم ثرومتند بود و خانه و املاک داشت، در صدر اسلام باغ فدک رو از حضرت زهرا گرفتن تا ایشون فقیر و تهیدست بشه ولی ایشون در کنار مبارزه برای احقاق حق ولایت علی این ابی طالب، شجاعانه در مورد فدک هم جنگید و سخنرانی کرد چون میدونست عواید اون باید برای خروج مسلمین از فقر خرج بشه. کسانی که دارید عقده گشایی میکنید تا از ضربات مهلکی که پناهیان بر منطق و افکار خائنانه شما زده انتقام بگیرید شماها خواب نیستید شماها خودتون رو به خواب زدید وگرنه این اسناد به هیچ طریقی منشأ پول آقای پناهیان رو اثبات نمیکنه و بیان نمیکنه که ایشون خطایی مرتکب شدن، اگر راست میگید یقه طبریها رو زودتر میگرفتید و به اختلاس گرانی که در دامن اصلاح طلبها تربیت کردید رسیدگی میکردید که امروز خون مردم رو نمکند. لطفا آدرس غلط ندید و کسی رو گمراه نکنید که خداوند به همه امور بصیر و بیناست

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مشکل این است که شما و امثال پناهیان هر جوری که خودشان میخواهند دین را تفسیر میکنند در مورد ثروت اندوزی سالم بله دین مشکلی ندارد ولی ثروت اندوزی که منبعش شبهه داشته باشد مشکل دارد ، از نگاه شما دین همان است که پناهیانها و شما ها میگید و دین دیگران مشکل دارد اندکی اگر به سیره پیامبر و زندگی اهل بیت توجه میکردی و عدالت علی را مطالعه میکردی این حرفها را نمیزدید، دین را خیلی راحت به انحراف کشاندید ضمنا اگر سندی رو میشود طرف میتواند اثبات کند که اینطور نبوده ، در حالی که آقای پناهیان تایید کرده . و در انتها زمانی که این افشاگری ها را از ناحیه ضد انقلاب بدانیم هیچ پیشرفتی در مبارزه با فساد نخواهیم کرد . هرکسی بایستی جوابگو باشد وقتی قرار است الگو باشد برای جوانان .

    • بهرام به علی
      0

      به من بگو از کجا میدونی منشا و منبع پول آقای پناهیان سالم نبود؟؟؟؟؟ ثانیا پناهیان چی رو تایید کرده؟؟؟ خب معلومه که تایید کرده یه واحد خونه داره مگه چیز خلافی رو تایید کرده؟؟؟

  • منتظر
    0

    تا که رسوا شود هر که در او غش باشد

  • حامد
    0

    پناهیان که درجواب این سوال برای توجیه کارخودش گفته بود خانه امام خمینی (ره) درجماران و آیت الله خامنه ای درخیابان فلسطین درجمهوری هم با هدایای دوستان تهیه شده این موضوع خودش تامل برانگیزه....

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      تاملاتونو زمانی میکردین که سینه چاک زدی روحانی بیاد سر کار و اصلاح طلبها مملکت رو بدن به فنا

  • حیدر
    0

    بجان هم بیفتید هر کی برنده شد همونه

    نظرات شما -
    • HATEFI
      0

      ایشالله یه روز هم نوبت تو میشه از این دوستان داشته باشید - از خواب غفلت کی بیدار میشی خدا می دونه- فقط اینم بگم امثال شما دشمن امام زمانید

  • حر
    0

    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      خدایی هم هست .معادی هم هست ،شرط میبندم شما آدم دینداری نیستی وگرنه از ضایع کردن علمای دینت بدون سند و مدرک اینچنین شعر نمخواندی

    • کاربر ناشناس
      0

      امثال. پنل هیان. اصل. کارشان. همین استوبس. خرافات. جعل. حدیس. پیاز. اکه

  • مصی
    0

    شما بگو از چی ناراحتی، که در پروژه تخریب پناهیان اینطور هیجان زده شدی. بدانید هرچه به حق بیشتر حمله بشه، حق مستحکمتر خواهد شد، چون فرصت تبیین خود را می یابد. بفرمایید دوستان شما چه کسانی هستند که برای حفظ منافعشان راهکار جدید بعضی رسانه‌ها تخریب پناهیان است؟ آنها که از وجود پناهیان اینطور میترسند همان مفسدانی هستند که از رو شدن دستشان وحشت دارند. در انتها حقایق آشکار میشود و روسیاهی به دولت و رسانه‌هایش میماند

  • ترکه
    0

    این دوستان شما ..و.‌آقای طبری .،چقدر خوب هستند که اینقدر بخشنده هستند ...خدایا به ما هم از این دوستان پیدا کن ‌وعنایت ببخش

    نظرات شما -
    • وکیل مدافع
      0

      طبری مسئول پرونده ها بوده طبیعی هست هدیه بدهند برای منافع خودشان اما پناهیان حرف مردم بیچاره رو میزند در جاییکه علما سکوت و عزلت گزیدند ،من که هیچی هزاران آدم دیگری هم حاضرند کمک گنند به ایشان

  • بهلول9
    0

    اینها دارند خودشان راگول میزنند مردم هم از ناچاری به حرف ایشون گوش میکنند .اینها سواد دینی ندارند .بلکه حراف هستند ومزخرف گو .

    نظرات شما -
    • پر
      0

      میشه بفرمایید مدرک دین شناسیتونو از کجا گرفتید؟؟؟؟

  • ش.معلم.
    0

    زندگی از راه هبه دوستان. یعنی چه؟ چرا ما اینجور دوستانی نداریم؟ این زندگی انگلی نیست؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      وقتی کسی در راه عدالت قدم میگذارد هستن کسانیکه حاضرند اموالشسان رو دراختیارش بگذارند ،مگر پیامبر اکرم نبود که حضذت خدیجه حضرت ابوطالب کمک مالی میکردند

  • هادی
    0

    توی این کشور در دستگاه حکومتی واقایان کی برای مردم موعظه می کنند اختلاس چیز عادی شده اقای پناهیان هم حرف اقای طبری رامی زند که دوستان هدیه دادند چرا این هدایا به مردم عادی داده نمی شود اقای رییسی که داد از عدالت در قوه قضاییه می زند به این همه اختلاسها رسیدگی نمی کنند وحکم شدید که خواست همه مردم است نمی دهند حکم این افراد اعدام است بس

    نظرات شما -
    • جعفر
      0

      اولا این دوستان چه کسانی هستند؟ آیا آنها اموالشان را از راه حلال بدست آورده اند؟ چرا این دوستان باید اموالشان را در این شرایط سخت اقتصادی که برای دوزار پول کلی بالا و پایین بپری تا بدستش بیاری ،هدیه بدهند؟اساسا آقای پناهیان باید هر هدیه ای را قبول کند ؟ آیا دوران حضرت علی ع و دیگر امامان چنین شیوه و روشی وجود داشته ؟ و هزاران سوال دیگه که واقعا باید جواب داده شود

    • همون
      0

      سوال ؟آقای روحانی مسئول اجرایی هست ،ثروتش رو از کجا آورده ؟

  • علی
    0

    حاج آقا تقبل الله

  • علی حسینی
    0

    سلام واااای برای این سایت خبر فوری که واعظ دوست داشتنی و محبوب جامعه را با مفسدان اقتصادی مقایسه می کند این همه هجمه ها به خاطر سخنرانی اخیر استاد پناهیان در مورد ناکار آمدی مسئولان اصلاح طلب است که خبرنگار ها

    نظرات شما -
    • ...
      0

      دقیقا. جیره خور ها و مسئولان فاسد دولت به دست و پا زدن افتادن. واسه بیش از این رو نشدن بی مسئولیتی هاشون دست به دامان رسانه‌های خودفروخته شدن تا جلوی شنیده شدن صدای حق رو بگیرن

  • جمالی
    0

    من جدیدا از مشتاقان سخنرانی های آقای پناهیان شده ام. دوست دارم بروم و طریقه دوست یابی و هبه گرفتن از دوستان و بخصوص پیدا کردن دوستان خر پول و سلفیدن از ایشان و دست و پا کردن یک طبقه چند میلیادری در بخشش و حاتم بخشی دوستان کارخانه دار را در مکتب انسان ساز ایشان فرا بگیرم. حلال هم هست. در پل صراط هم از شیر مادر طیب تره و یک راست آدم اون ور پله.

  • حسن
    0

    اگر ما از این دوستان نداریم برای این است که در پست و مقامی نیستیم که بتوانیم اختلاصگران و خلافکاران و دزدان رافراری بدهیم.

  • باقری
    0

    واقعا چشمتان رابستید؛ مملکتی با این همه منابع وسرمایه ، تو روز روشن دارن اختاسهای نجومی می‌کنند واین همه مدیران ناکاربلد و نالایق را نمی بینید نکته سحرتان کردند ، یه نفر پیدا شده جلوی اینهااعتراض میکنه ،روشنگری میکنه ، ظاهرا آقازاده ها خوب تخربیش میکنند، میخواین بره توخرابه زندگی کنه؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      برادر قرار نیست کسی تو خرابه زندگی کنه در دین هم تاکید به زندگی مادی هم شده ولی مالی که بدون رانت و ... بدست بیاد نه اینکه طرف از یک جناح حمایت مالی بشه و فقط جناح مخالف را نهی از منکر کند ، فساد و رانت خودی و غیر خودی نمیشناسد کسی میتواند حرف از شفافیت بزند که خود پاک و سالم باشد نه اینکه دست در دست برخی و دیگران را نهی کند

  • علی مهدوی
    0

    ترور شخصیت! پناهیان باید حالا حالا هزینه ی شجاعتش رو بده!

  • اسدی
    0

    تک ما کارونی ، تک ما کارونی ،تک ماکارونی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سواری داری میدی سواری داری میدی سآاری داری میدی

  • النا
    0

    از ایناکثیفتر مگه هست تا توشون نباشی نمیفهمی چقدر ظاهر وباطنشون باهم فرق داره

    نظرات شما -
    • علی حسینی
      0

      مگه تو توشونی که بیخود اظهار نظر می کنی

  • خانهبهدوش
    0

    سالها پیش هم یکی ازاین اقایان توصیف جالبی فرموده بودنندایشان اشاره کرده بودن که دشمنان ومناففین وکفار برای خراب کردن وجهیه انها در خارج کشور به اسم ایشان وبرای انها دربهترین بانکهای دنیا حساب ومبالغ میلیونی واریز میکنند تا چهره ا ین خدمت گذاران رامخدوش نمایند

  • کاربر ناشناس
    0

    اخلاسگران حالا وقبلا هدیه عروسییشان رامیگیرنندچون ان زمان دستشان خالی وکفش پلاستیکی بودپای شان وشکم گرسنه مبارکتان بادهدیه ها

  • محمود م
    0

    من حاضرم برای یک مبارزواقعی شیعی مال وجانم را بدم با افتخار چوب را که بلند کنند گربه دزده فرارمیکنه.آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.این کار کثیفه که میخوای طبری را به پناهیان گره بزنید. ما انسانهای اهل مسامحه وسازش را بیشتر دوست داریم چون پناهیان صریح حرف میزنه ازش بدمون میاد ولی عاشق حرف زدن ترامپ قمار بازهرزه وامثال اون هستیم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      برادر فساد و استفاده از رانت خودی و غیر خودی نداره ، مگر میشه برای خودی ها فساد و رانت هدیه و لطف باشه ولی برای غیر خودی فساد و رانت باشه ، اگر قرار بر مبارزه با فساد و ایجاد شفافیته نبایستی از شفافیت برای خودی و غیر خودی ترسید چه بسا بایستی تشویق شود .

  • توانا
    0

    این طرفداران متدین ومحترم پناهیان به این سه سوال پاسخ دهند ۱_ ایا متمولین وصاحبان سیم وزر بدون توقع وچشمداشت ، به افراد ویژه چون طبری وپناهیان هدیه وحبه می دهند ؟ ۲_ فرض که انها بی غرض هدیه وحبه بدهند گیرنده چرا مفت خور باشد وخود را زیر دین اهدا کننده ببرد ۳_ حضرت امام بارها به علما وطلاب فرمودند ذی طلبگی را حفظ کنید ایا در حالی که اکثریت طرفداران انقلاب ( پا برهنگان )در فقر نسبی به سر می برند ودر مناطق پایین شهر وحاشیه های شهر زندگی می کنند امثال پناهیان و...که این همه در منابر از مستضعفین وساده زیستی وزهد قیل وقال می کنند باید در سعادت اباد و نیاوران ومینی سیتی ومناطق ۱ و۲ وبالا شهر زندگی کنند ؟ ان حدیث اینجا صدق می کند که یا ایهاالرجل قصور کم قیصریه، مراکبکم فرعونیه و.... فاین المحمدیه؟

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      شما ظاهرا هیچ کار فرهنگی ،دینی ،...نکردی ، کارکن ببین چه کسانی از چه جاهایی که بهت کمک نمیشه ،امتحان کن ماه محرم هست در خونت پارچه سیاه بزن تکیه کوچولویی بزن ببین مردم چه میکنند این نمونه خیلی کوچکش هست

  • احمد
    0

    پناهیان که کاره ای نیست اگرم هدیه ای گرفته از آدمای عاشق دین گرفته شما برید یقه مسئولین اجرایی مملکت رو بگیرید که از کجا آوردند چرا باید تو قصر زندگی کنند آرا بچه هاشون با پول مردم تو آمریکا و انگایس .....میخورند

  • احمد
    0

    تقدیم به انها که مصداق این حدیث هستند ودر مناطق ویژه وبالاشهر وپولدار نشین گذران عمر می کنند: یاقوم قصورکم قیصریه بیوتکم کسرویه مراکبکم قارونیه اوانیکم فرعونیه ماثمکم جاهلیه فاین المحمدیه ؟

  • HATEFI
    0

    خدا رو شکر بلاخره دستشون برای خودشون و جیره خواراشون داره رو میشه - پدربزگم همیشه می گفت این جماعت همه دزدن هیچ وقت براشون نارحت نشو به حرفهاشون هم گوش نده که جز چرندیات و خرافات چیزی در نمی یاد- خدا لعنتتون کنه که چهره خدا و پیامبر و اسلام هم از شما شرمساره - اگر قیامتی وجود داشته باشه باید اونجا جواب پس بدید - اینم نمونه اش

  • امیرصادقی
    0

    اینها همه شایعه است .زمانی منافقین به حساب منتظری پول ریخته بودند که منتظری را بد نام کنند.پناهیان سعادت آباد متری 100میلیونی زندگی میکنه به کسی ربطی نداره.

  • احمد
    0

    اقای باقری کامنت گذار محترم با دستمال کثیف نمی شود شیشه کثیف راپاک کرد.

  • محمد
    0

    آقا اصلا پناهیان آدم روحانی نما و هدیه ورشوه گرفته الان کی داره بورس رو میچاپه ،کی دلار ۴۸۰۰ داد ،کی تو مملکت کار نمیکنه ،،،،،،،،،

  • حامدی
    0

    اقا بهرام کامنت گذار با پرت وپلا گفتن وفرافکنی بیشتر مشت خود و انها که حمایتشان می کنید را باز می کنید عزیز جان ،ان که بایدزودتر مچ طبری را باز می کرد هم حزبی وهم خط های حضرت مستطابند که بعد از فراغت از قوه عدلیه ، اینک به ریاست تشخیص مصلحت امت منتسب و همزمان باتیغ استصواب درشورای نگهبان مشغول گردن زنی صلحا ست .

    نظرات شما -
    • بهرام
      0

      تو هنوز نمیدونی که لاریجانی خیلی هم تو دسته اصولگراها نیست، هنوزم عقلت نمیرسه که وقتی به یه چهره معتدل مثل لاریجانی پست میدن یعنی بزذگوارتر از این هستن که مملکت رو تک حزبی اداره کنن اینا که به عقل شماها نمیرسه، چیه؟؟؟ از تاریخ اسلام و ماجرای فدک واست مثال آوردم اعصابت بهم ریخت؟؟؟؟ چندتا اصلاح طلب خائن واست مثال بزنیم که بفهمی کیا ننگ اختلاس دارن؟؟؟؟؟؟ چیه؟؟؟ دولتی که واسش سینه چاک کردی گند زده به زندگیمون واسه همین نمیدونی چطوری آبروی اصلاح طلبها رو جمع و جور کنی؟؟؟؟

  • علی
    0

    حالا چرا بعضیها کاسه داغ تر از آش شدن مگر چه اشکالی دارد کسی خونه داشته باشد اونم به کمک یک دوست اونایی که میگن چرا ما از این دوستا نداریم خوب خودشان عرضه ندارن کسانی مثل اقای پناهیان که بین قشر خاصی از جامعه خیلی محبوب هستند مسلما دوستای خیلی بیشتری نسبت به دیگران دارند اصلا چرا این دوستی را با دوستان طبری مقایسه میکنید اقای طبری یک مسول بلند پایه بود هدایای دوستان به او قطعا سوال برانگیزه اما پناهیان که صرفا یک سخنران و واعظه و موقعیت سیاسی در بدنه حکومت نداره چرا باید علم بشه و اینقدر باید تخریب بشه و بعضیا هم خودشان را نسبت به او ذی حق میدانند و حاضرن هرتهمتی بزنن درسته همه مشکل دارن و اعصابها داغونه اما انصافها هم نباید بمیرن. واقعا انسان از این همه حماقت و قضاوت بیجا تعجب میکنه

  • حیدر زاده
    0

    شیعه مرتضی شدن سخته قیمتش مال و ابرومونه

  • ناشناس
    0

    ریاکاری و فساد جامعه ایران و نابود میکند

  • .........
    0

    گر حکم شود که مست گیرند درشهر هرآنچه هست گیرند

  • کاربر ناشناس
    0

    من جناب پناهیان را چون رزمجو ست ‌دوست دارم وبرایش جان ومال تقدیم کردم ومی کنم ، نه اینکه اوهیچ اشکالی نداره ظبیعی هستش هر ادم غیر معصومی خطا دارد اما بانقشه نیست ولی کسانیکه علیه او مساله سازی میکنند با نقشه قبلی بوده مردمو بدبخت کردن خدا وپیامبر را انکار میکنند داستان نجومی،وبی بندوباری،وطن فروشی اونها تخلفات دم دستی اوناست خودشون عین نجاست هستند

  • امیر
    0

    جناب پناهیان برعلیه احمدی نژاد رعیس جهمور محبوب موضع میگرفتی.متنفرم ازت.

  • محمد
    0

    جالبه از کسانی که دارند از ناحق دفاع می کنند و خود را مسلمان می مانند.لااقل ازاد مرد باشید

  • حسن
    0

    من جونمو فدای ایشون میکنم چون خار چشم دشمنان اسلام و انقلابه

  • علی
    0

    هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد.اون باورهای غلطتان وپشتیابی بی خودتان باعث نابودی مملکت شده.به خودتان بیایید

    نظرات شما -
    • همون
      0

      برو سرباز یاشار سلطانی

  • رهایی
    0

    اگه پناهیان راست میگه،یک روز بیاد توی گرما وشرجی خوزستان کارگری کار کنه .حرف زدن وعمل نکردن به آن خیلی راحته.

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      چی میگی عامو

  • ناقابل
    0

    افرادی را که تا کمر داخل گاری آشغال دنبال یک لقمه نان هستند معرفی میکنم تا خیرخواهان به اینها مال ومنالی هبه کنند.دنبال نخود سیاه نگردید،نتیجه افکار خیلی ها....

  • حسن
    0

    چه هجمه ای شده خیلی عجیبه مسئولین مملکتی کشور رو بردند لب پرتگاه ،کسی باهاشآن کار نداره تعطیلی هسته ای ،سقوط بورس ،صعود دلار ،گرانی مسکن ،،،،،،،،،،،،، همه جمع شدند در خونه پناهیان که چرا از استاندار ایراد گرفتی داریم به کیا سواری میدیم مرجانه گلچین گفت سینما فاسده ،یکدفعه خبر جعلی تغییر جنسیت فروتن شد تیتر خبرها ،اصلا فسا دسینما رفت به تاریخ

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا در آمریکا که به گفته اینها سرزمین کفر است رئیس جمهورش مردی فاسد و زنباره است خبری از اختلاس و فساد نیس اخبارش آتش سوزی یا در گیری پلیس با مردم است آنوقت در مملکت اسلام اخبار آنهم با سانسور شدید ببینید چه خبر است اسلام کجاست مسلمان کیست ؟

    نظرات شما -
    • ایرانیم
      0

      درگیری پلیس با مردم بخاطر چیه اونجا؟؟؟؟ کسی آبنبات و بستنی دزدیده اونجا؟؟؟؟ خب اونجا فقر و اختلاس و بچاپ بچاپ طبقه سرمایه دار هست که مردمش میریزن بیرون، خود ترامپ داره میگه چهل میلیون فقیر و گرسنه دارن، اون وقت تو میگی اونجا نظامشون پاکه؟؟؟؟؟

  • نیما
    0

    اقای پناهیان یادت میاد چتروز پیش در مورد زکات و حکومت امام زمان و اجبار برای دادن زکات و گردن زدن میگفتی؟ یالا زکات این هدایارو بده وگرن بقول خودت باید گردنت زده بشه،لازمم نیس بقول خودت زکاتت رو بدی به همون ستاد زکات که مسخرش کردی،باید بیاری در مناطق محروم جلو چشم همه بدی،خودت حساب کن زکاتت چقده اون روزی ک اون حرفو در مورد زکات ردی و مردمو از امام زمان ترسوندی میدونستم بزودی امار کارهات در میاد جال اینه خودتم خودتو لو دادی

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      یاشار جون هدیه مگه زکات داره ،کاش کمی سواد دینتو داشتی

    • مسعود
      0

      اقا حسن شما اول برو سواد خواندن نوشتن یاد بگیر بعد بقیه رو درس بده،هر چی میگردم اسمی از یاشار تو این‌پیام نمیبینم در ضمن هدیه وقتی برسه به طرف میشه جز اموالش،سندش به نامش خورده میشه

  • مردم را بیدار نکنید
    0

    خداوند گاهی برای نشان دادن حقیقت گرگ ها را به جان هم می اندازد . یه بزرگی از طایفه گرگ ها الان نه زمان مثلا شاه گفته مردم را بیدار نکنید

  • سیدحسینی
    0

    متاسفانه بروز این ملایان ونفوذ سفسطه گرشان در مکتب شیعه اخلال ایجاد نموده وکم کم قشر با سواد وروشن را که کم هم نیستند به بیراهه می برند وتشکیک مبانی ایجاد می کنند،بی توجه به علوم معاصر که اگر هماهنگ واصولی پیش نبریم موجب قهقرا میشود،،علوم انسانی اسلامی تولید نمیشود یا خیلی کم تولید میشود وبیشتر هم عوام را درگیر میکنند تا کاسبی شان بچرخد،کاری هم به عواقب امر ندارند.

  • علیرضا
    0

    زور بزنید که سال آخرتونه زنده باد پناهیان

  • گرجی صیام
    0

    برادر عزیز مطا لعه ات را در رابطه با آمریکا وجنایتها واختلاسهای مسوولانش را بیشتر کن، تاریخ چند صد ساله اش جز جنگ وخونریزی وتجاوز. دزدی وغارت و،،،، میباشد که در تاریخ به ثبت رسیده وبا اظهارات نسنجیده مسوولان آن کشور مبرا؛ معرفی نکن

  • داروغه
    0

    پیش خاوری

  • سرباز قاسم
    0

    کسانی که خوب حرف میزنند واز عدالت علی وساده زیستی و سیره امام اول شیعه میگویندایکاش خودشان هم ذره ای به ان عمل کنند.مگه میشه تو قصری در شمال تهران بشینی و کارگری که در یک اتاق اجاره ای با سه تا بچه کوچیک در خرابه های جنوب شهر که نمیتونه ی وعده غذا برایشان تهیه کنه را موعظه کنی.حق نداری وقتی تو رفاه هستی از فقیر بگویی.جوانان ایران را با این دوگانگی در حرف تا عمل از دین و مذهب ناب شیعی فراری داده اید.خدا ازتان نگذرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها