رئیس قوه قضائیه وارد شهرکرد شد

رئیس قوه قضائیه در شانزدهمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهرکرد وارد این شهر شد.

رئیس قوه قضائیه وارد شهرکرد شد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شهرکرد در فرودگاه شهرکرد با بیان اینکه این سفر شانزدهمین سفر استانی این مجموعه است اظهار داشت: حضور در این استان فرصتی مغتنم است تا از نزدیک با مردم، مسئولان و همکاران قضائی آشنا شویم و بیشتر در جریان مسائل مردم قرار بگیریم.

رئیسی ادامه داد: عزیمت به استان‌ها به گونه‌ای است که ابتدا گروه‌هایی به استان‌ها اعزام می‌شوند تا از وضعیت قضائی و مشکلات مردم با خبر شوند که تاکنون گزارشات آماده شده و در نشست‌هایی که امروز با همکاران قضائی و در حضور مردم خواهیم داشت بررسی خواهند شد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: به علت شرایط کرونایی امکان اجتماع در این سفر نیست اما سعی می‌کنیم در این جلسات محدود نیز با نظرات مردم آشنا شویم و بیشتر در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر جلسه شورای اداری را خواهیم داشت تا آنچه را که دریافت کردیم، با مدیران در میان بگذاریم و از نظرات مدیران نیز مطلع شویم و مشکلات را تا حدی که ممکن است در این استان دنبال می‌کنیم و هر آن چه را که نتوانستیم در مرکز دنبال خواهیم کرد تا این سفر آثار خوبی را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است دیدار با مسئولان قضائی و حضور در شورای قضائی استان و حضور در شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به شهرکرد است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها