تخم مرغ به شانه ای ۳۰هزارتومان رسید/سوپرمارکت ها گرانفروشی نمی کنند

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران با اشاره به اینکه قیمت هرشانه تخم مرغ در مغازه ها تا ۳۱ هزارتومان هم رسیده است،گفت:بحث گرانفروشی مطرح نیست و مغازه داران در روزهای اخیر خودشان تخم مرغ را گران خریداری کرده اند.

تخم مرغ به شانه ای ۳۰هزارتومان رسید/سوپرمارکت ها گرانفروشی نمی کنند

سعید درخشانی ر رابطه با قیمت تخم مرغ گفت: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در سوپر مارکت ها ۲۹ تا ۳۱ هزارتومان و بسته به وزن آن و قیمت خریداری شده متغییر است.

وی اضافه کرد: مغازه داران گرانفروشی نمی کنند و خودشان نیز تخم مرغ را گران خریداری می کنند و بسته به قیمتی که خریداری می کنند با حاشیه سود حداکثر ۱۰تا ۱۵درصد به فروش می رسانند.

قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر تا شانه ای ۳۰هزار تومان هم رسیده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ahmad
    0

    گران شدن بنزین تاثیری رو بازار نداشت حسنی ،و حامیانی که تخصص نداشتند و پریدن وسط و تازه مردم رو به گلوله بستند ، دقیقا کجایند از غار بیان بیرون و جواب بدهند ملت موشک نمیخواهند و نمیخواهند اسلام ناب ورژن بعد 1357 رو به جهان تحمیل کنند باید چه خاکی تو سر بگیرند مردم توان زندگی برایشان نمانده هنوز مهمترین مسئله مرگ قاچقچی است ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی تولیدوعرضه کفاف مصرف داخلی راتآمین نکندواجازه صدور داده شود یقینآ قیمتش بالا می‌رود و این مردمی که قوت لایموت آنها تنها همین ماده غذائی است از سفره هم حذف کردند لعنت خداوند برظالمین باد

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله کرونا وآبله مرعوبگیرنند

  • کاربر ناشناس
    0

    علی برکت الله

  • ahmad
    0

    آنهایی که در محله ددددکتر محمود هستند خبر ندارند هنوز آن سوپری سر محل ایشان تخم مرغ رو چند میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بهنام
    0

    امروز بازم تخم مرغ بالا رفت قیمت تخم مرغ مولوی هر شانه ۳۰۸۳۳ تومان به مغازه دار میدن البته قیمت برای ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح ۲۳/۶/۱۳۹۹ هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها