ربیعی: بنزین و گازوییل گران نمی‌شود

سخنگوی دولت گفت: این افزایش قیمت بر درآمد جایگاه‌داران سوخت تاثیر خواهد داشت، اما به هیچ وجه منجر به افزایش قیمت بنزین و گازوییل نخواهد شد.

ربیعی: بنزین و گازوییل گران نمی‌شود

« علی ربیعی» روز چهارشنبه در حاشيه نشست هیأت دولت درباره مصوبات هیات دولت گفت:مدتها بود که جایگاه داران تقاضا داشتند دریافتی آنها افزایش پیدا کند و از حقوق خود ناراضی بودند؛ بیش از یکسال انجمن صنفی جایگاه داران این مطالبه را داشت.

سخنگوی دولت افزود:در نشست امروز دولت تصویب شد که از ابتدای سال ۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین را ۱۲۵۰ ریال و همچنین نفت گاز را ۷۰۰ ریال تعیین کند این افزایش در درآمد جایگاه داران تاثیر خواهد داشت.

او گفت :نحوه تامین حق العمل سوخت در جایگاه ها از محل منابع دولتی است که ابداً تاثیری بر قیمت بنزین و گازوییل نخواهد داشت و افزایش نرخ به مصرف کننده سوخت تحمیل نمی شود و از منابع دولتی و سازمان برنامه و هدفمندی تامین می شود.

انتقال بیش از ۴هزار هکتار اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری دشت مغان به وزارت جهاد کشاورزی

ربیعی ادامه داد:در جلسه امروز دولت همچنین یک تقاضا دیرین از عشایر کشور در استان اردبیل و منطقه دشت مغان بررسی و تصویب شد. این موضوع چند سال محل منازعه بود و آنها نگران بودند.

سخنگوی دولت اظهار داشت :افرادی به صورت عرفی در زمین های منطقه دشت مغان کار می کردند و زمین های آن منطقه، مشمول خصوصی سازی شده بود و نگرانی هایی داشتند این موضوع در کمیسیون های تخصصی و حقوقی دولت بررسی و نهایی شد.

ربیعی گفت:دولت تصمیم گرفت که ۴هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری دشت مغان را از املاک شرکت تفکیک کند و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل می شود و از این طریق این اراضی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار می شود.

وی درباره گاز رایگان گفت:این بحث مطرح شده است اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پرشین
    0

    باسلام نه آقا همون یک بار بسته یه بار گرون ولی گرون تموم شد واسه ملت ایران این بنزین به گرانی خون ملت تمام شد

  • رضا
    0

    پس گران میشه

  • کاربر ناشناس
    0

    نه عزیز گران کنید اشکال نداره خداییش گاهی به صورتت نگاه کردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها