مهاجم لودرسوار هیرکانی قصد انتقام‌جویی داشت

«می‌خواستم از پدرم انتقام بگیرم»، این انگیزه پسر نوجوانی است که سوار بر لودر پدرش وارد خیابانی در شهرستان گرگان شد و دیوانه‌وار به ‌خودروهای عبوری حمله کرد.

مهاجم لودرسوار هیرکانی قصد انتقام‌جویی داشت

حدود ساعت13و30 دقیقه دوشنبه گذشته افرادی که از بلوار هیرکان شهرستان گرگان عبور می‌کردند شاهد صحنه‌ای وحشتناک بودند. یک لودر بزرگ دیوانه‌وار در خیابان ویراژ می‌داد و عمدا به‌سمت خودروهایی که در حال عبور از بلوار بودند و همچنین خودروهایی که کنار خیابان پارک بودند هجوم برده و به آنها آسیب می‌زد.

شاهدان به سرعت با پلیس تماس گرفتند و طولی نکشید که تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. لودر بزرگ همچنان در خیابان در حال ویراژ دادن بود و تعداد زیادی خودرو که به‌شدت آسیب‌دیده بودند در گوشه و کنار خیابان به‌چشم می‌خورد.

مأموران با دیدن این صحنه به راننده دستور توقف دادند اما او وقتی خودروی پلیس را مقابل خود دید برخلاف جهت خیابان به رانندگی ادامه داد و بعد از آسیب رساندن به تعدادی خودروی دیگر و همچنین دیوار ساختمان دانشگاه علوم پزشکی گرگان وارد محوطه این ساختمان شد و توقف کرد.

لحظاتی بعد پسر نوجوانی که پشت فرمان لودر نشسته بود از داخل آن بیرون پرید و قصد فرار داشت اما مأموران سدراهش شدند و او را دستگیر کردند.

هنوز کسی نمی‌دانست که انگیزه پسر نوجوان از حمله به خودروهای عبوری چه بوده است. او پس از دستگیری به اداره پلیس منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه مدعی شد که قصد داشته از پدرش انتقام بگیرد.

پسر نوجوان گفت: مدتی بود که با پدرم اختلاف مالی داشتم و پولی را که می‌خواستم به من نمی‌داد.

او صاحب لودر است و با آن کار می‌کند و وقتی دیدم قصد ندارد به من پول بدهد، عصبانی شدم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. برای همین سوییچ لودر را برداشتم و چون از قبل با طرز راندن این خودرو آشنا بودم، لودر را روشن کردم و وارد خیابان شدم و به‌خودروهایی که مقابلم می‌دیدم آسیب می‌زدم تا اینکه دستگیر شدم.

در جریان این حادثه عجیب، 8خودرو آسیب دیدند و 5نفر از کسانی که داخل خودروها بودند دچار جراحت شدند که پس از انتقال به بیمارستان 4نفر از آنها سرپایی درمان شدند اما یک زن که پایش شکسته بود بستری شد.

شوهر این زن در تشریح ماجرا می‌گوید: در حال عبور از بلوار هیرکان بودم که دیدم ماشین‌های پلیس در حال تعقیب یک لودر هستند.

لودر مارپیچ حرکت می‌کرد و معلوم نبود که راننده‌اش کیست و چه نقشه‌ای دارد. در همان لحظه بود که لودر تغییر مسیر داد و برخلاف جهت خیابان شروع به حرکت کرد و به طرف ماشین من آمد.

من به همراه همسر و دیگر اعضای خانواده‌ام سوار ماشین بودیم و با دیدن این صحنه وحشت کردیم. راننده لودر قصد داشت از روی ماشین من رد و وارد پیاده‌رو شود که تلاش کردم از مسیرش کنار بروم اما به‌شدت با ماشینم برخورد کرد.

در این حادثه همسرم پایش شکست و بقیه اعضای خانواده‌ام به‌صورت سطحی مجروح شدند.

روز گذشته هادی هاشمیان، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: راننده متخلف در نخستین جلسه بازجویی که سه‌شنبه برگزار شد علت این اقدام را اختلاف با پدرش عنوان کرد و گفت قصدش گرفتن انتقام از او بوده است.

وی با اشاره به اینکه متهم راهی زندان شده است ادامه داد: تاکنون 8نفر که در این حادثه خسارت دیده‌اند شکایت خود را ثبت کرده‌اند و افراد دیگری هم که در این حادثه صدمه جانی و مالی دیده‌اند می‌توانند برای ثبت شکایت به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان مراجعه کنند.

به‌گفته وی، پرونده این فرد به اتهام تخریب عمدی خودرو و تشویش اذهان عمومی در حال رسیدگی است.

ولایت گرگان، منطبق با سرزمین هیرکانی است که در استان گلستان واقع شده است.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها