پلمب ۲ شرکت هرمی در شیروان و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شیروان اعلام کرد: ۲ شرکت هرمی و یک واحد غیرمجاز آموزش بورس در این شهرستان خراسان شمالی توسط پلیس پلمب شد.

پلمب ۲ شرکت هرمی در شیروان و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

سرهنگ مسعود وحیدی روز سه شنبه گفت: این اقدام در قالب طرح بازدید محسوس و نامحسوس از اصناف به منظور ساماندهی این بخش صورت گرفت که در آن علاوه بر ۲ شرکت هرمی، این واحد صنفی آموزش بورس که فاقد پروانه کسب بود با هماهنگی قضایی بسته شد.

توقیف ۲۸ وسیله نقلیه مزاحم خیابانی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف و توقیف ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو که در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کردند، خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار داشت: اقدام مزبور در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با مزاحمان خیابانی، کنترل تخلفات و پیشگیری از تصادفات اجرا شد که در آن وسایط نقلیه متخلف شامل خودرو و موتورسیکلت هایی که سرنشینان آن فاقد کلاه ایمنی بوده و یا مرتکب سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و مزاحمت های خیابانی شده بودند توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

دستگیری ۷ قاچاقچی سیگار در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان از کشف ۲ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری ۷ متهم در این رابطه خبر داد و گفت در راستای اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی صنوف حاشیه مدارس و بازدید از سوپرمارکت ها، ۱۴۱ بسته انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط شد و متهمان به همراه پرونده متشکله و اقلام مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

واژگونی خودرو با یک کشته و ۳ مصدوم در شیروان

سرهنگ وحیدی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه که در کیلومتر ۱۰ محور شیروان - فاروج روی داد منجر به مصدومیت شدید ۴ سرنشین خودرو شد که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند ولی متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

کشف بیش از ۴ تن سنگ معدنی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف چهار تن و ۹۰۰ کیلوگرم سنگ معدنی سرب به ارزش بیش از ۳۴۳ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: ماموران هنگام گشتزنی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدنی غیرمجاز شدند که در بازرسی از این خودرو ۴۰۵ کیلوگرم سنگ معدنی سرب کشف شد و در عملیاتی دیگر نیز موفق به کشف چهار هزار و ۴۹۵ کیلوگرم سرب غیرمجاز از فردی شدند که اقدام به انبار این مواد معدنی در یک ساختمان نیمه ساز کرده بود.

وی گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شد، یک دستگاه خودرو توقیف و محموله های معدنی مکشوفه تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

دستگیری عامل زمین‌خواری ۶۰۰ میلیونی در گرمه

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری فردی که اقدام به تصرف غیرقانونی بخشی از اراضی ملی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان گرمه کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار گفت: این فرد اقدام به تصرف غیرقانونی ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی، در حاشیه جاده گرمه- ایور کرده بود که ماموران این عامل زمین‌خواری را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها