تقدیر معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدمات بانک ملی ایران برای قطع زنجیره انتقال کرونا

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از خدمات بانک ملی ایران گفت: خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب، کمک قابل توجهی به کاهش گسترش شیوع کرونا کرد.

تقدیر معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدمات بانک ملی ایران برای قطع زنجیره انتقال کرونا

دکتر ایرج حریرچی در آیین یادبود کارکنان جانباخته بانک ملی ایران بر اثر کرونا و نیز پاسداشت نود و دومین سالروز تاسیس این بانک با اشاره به این که وقتی یک نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهد، خانواده او با مشکلات متعدد مواجه می شوند، افزود: علاوه بر کارکنان بانک ها، تعداد زیادی از کادر درمانی نیز با این بیماری جان باختند و غم بزرگی را بر دل ما نهادند.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان بانک ها و کادر درمان در دوره شیوع کرونا، اظهار کرد: با وجود تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و قرنطینه شدن عموم مردم، کارکنان بانک ها و کادر درمانی هرگز کار خود را تعطیل نکردند و به خدمت رسانی ادامه دادند.

حریرچی افزود: همه تلاش ما باید این باشد که اگر خدای ناکرده موج های بعدی کرونا را شاهد بودیم، تلفات در آن حداقلی باشد و آگاهی رسانی به مردم در کنار ارائه خدمات غیرحضوری بیشتر و بیشتر شود.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در دوره شیوع کرونا، اقتصاد بیمارستان ها در کشور بسیار آسیب دیده است، اظهار کرد: 8.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور متعلق به بخش بهداشت است و 850 هزار نفر در این بخش خدمت می کنند، اما متاسفانه در این مدت 40 درصد از درآمد بیمارستان های دولتی کاهش پیدا کرد.

به گفته او، همه باید کمک کنند که اقتصاد حوزه بهداشت دوباره فعال شود، چون خدمات بهداشتی متعلق به همه مردم است و به همه کشور خدمت رسانی می کند.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها