۱۰ کلاس درس تربیت بدنی در مدارس کرمان راه‌اندازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی و تجهیز ۱۰ کلاس درس تربیت بدنی در مدارس این استان خبر داد.

۱۰ کلاس درس تربیت بدنی در مدارس کرمان راه‌اندازی شد

احمد اسکندری نسب روز چهارشنبه در آیین افتتاح کلاس درس تربیت بدنی در شهرستان جیرفت از اجرای بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در مدارس استان کرمان طی سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: کلاس درس تربیت بدنی به تجهیزات سنگ نوردی، تشک های ژیمناستیک، طناب های آویزان و نردبان های صعودی مجهز است.

وی اظهار داشت: تجهیزات به کار گرفته شده در کلاس درس تربیت بدنی در مدارس به منظور ارتقا مهارت های بنیادین حرکتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان خریداری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای اصلی تمام برنامه و فعالیت های آموزش و پرورش استان کرمان است بیان کرد: هدف از تشکیل این کلاس ها تقویت حرکات پایه و بنیادین است که موجب می شود سواد حرکتی دانش آموزان مقطع ابتدایی بیشتر شود و در آینده ورزشکاران خوبی باشند.

اسکندری نسب از ورزش به عنوان بهترین مقوله مقابله با آسیب های اجتماعی نام برد و گفت: تقویت فعالیت های تربیتی بدنی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است.

کلاس درس تربیت بدنی مدرسه ثامن الائمه جیرفت با حضور مدیرکل، معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی، فرهنگیان و دانش آموزان جیرفت به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها