باند بزرگ قاچاق احشام در سیرجان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق و خروج غیرمجاز احشام در حوزه شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱ متهم دستگیر و ۹ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند. 

باند بزرگ قاچاق احشام در سیرجان منهدم شد

سردارعبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس شهرستان سیرجان در پی اخبار به دست آمده مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه قاچاق انواع دام از استان های غربی و نگهداری آنها به منظور انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس پس از شناسایی محل نگهداری احشام در یک خانه باغ در سیرجان ضمن هماهنگی قضائی، از این محل ۱۹۹ رأس دام فاقد مجوز دامپزشکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس در این پرونده ۱۱ نفر را از سه استان کشور که در قالب یک باند اقدام به قاچاق احشام می کردند را دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف هشت دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت ایسوزو از اعضای این باند تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کردند که به طور قطع ضرر و زیان ناشی از خروج غیرمجاز این احشام از کشور و تهدید سلامتی مردم به سبب حمل غیرمجاز، فراتر از این مبالغ خواهد

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها