رئیس اداره گاز گناباد خبر داد:

قطع گاز ۸۲ مدرسه در شهرستان گناباد به ‌دلیل بدهکاری

رئیس اداره گاز شهرستان گناباد گفت: گاز ۸۲ مدرسه در شهرستان گناباد به ‌دلیل بدهی قطع است.

قطع گاز ۸۲ مدرسه در شهرستان گناباد به ‌دلیل بدهکاری

در شرایطی که هوا در حال سرد شدن است ولی متاسفانه گاز برخی از مدارس گناباد قطع است و مدیران این مدارس دغدغه آمدن سرما و نبود گاز در مدرسه را دارند.

یکی از مدیران مدارس متوسطه گناباد در این خصوص اظهار داشت: چند وقتی می‌شود اداره گاز به دلیل پرداخت نشدن قبض گاز مدرسه را قطع کرده و اگر بخواهیم کلاس‌ها را حضوری برگزار کنیم در فصل سرما به مشکل برخواهیم خورد.

اکبر نجاتی رئیس اداره گاز شهرستان گناباد نیز در این خصوص اظهار داشت: از فروردین ماه مکاتبات لازم را با آموزش و پرورش در رابطه با پرداخت بدهی مدارس آعاز کرده‌ایم و بارها این موضوع را پیگیر بوده‌ایم ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته گاز 82 مدرسه هم اکنون قطع است که بدهی این مدارس 182 میلیون تومان است و مجموع بدهی آموزش و پرورش به اداره گاز بابت مدارس 166 میلیون تومان است.

رئیس اداره گاز گناباد تصریح کرد: 44 مدرسه گاز آن‌ها وصل یا زیر 100 هزار تومان بدهی دارند و تاکنون 16 مدرسه نیز پرداختی داشته‌اند و تعداد35 مدرسه بدون بدهی هستند.

نجاتی خاطرنشان کرد: بدهی مدارس مربوط به سنوات گذشته است و براساس طرح اصلاح الگوی مصرف گاز بهای جاری مدارس صفر است که جای تقدیر و تشکر دارد زیرا الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها