شهردار ابهر:

ابهری‌ها روزانه ۸۵ تن زباله تولید می‌کنند

شهردار ابهر گفت: ابهری‌ها روزانه ۸۵ تن زباله تولید می‌کنند.

ابهری‌ها روزانه ۸۵ تن زباله تولید می‌کنند

محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به دفن پسماندهای کرونایی در جایگاه زباله این شهر، اظهار کرد: این زباله‌ها در بیمارستان، بی‌خطرسازی شده و سپس به جایگاه زباله منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: پسماندهای بیمارستانی پس از انتقال به جایگاه زباله به صورت ویژه دفن بهداشتی شده که پسماندهای کرونایی از این قاعده مستثنی نیست.

این مسئول با بیان اینکه تأمین استانداردهای حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای خدمات شهری، مهم‌ترین وظیفه و دغدغه اصلی ما در مدیریت شهری است، افزود: پاکبانان زحمت‌کش شهرداری روزانه ۸۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنند.

ذوالقدری‌ها تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین نیروها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این روزها بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند و یک روز هم تعطیل نبوده‌اند.

شهردار ابهر با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان برای مدیریت صحیح زباله، اظهار کرد: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها به‌ویژه در این روزها از شهروندان انتظار داریم زباله‌ها را رأس ساعت ۲۱ بیرون بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم ماسک‌ها و دستکش‌های یک‌بار مصرف خود را درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    رعایت کنید ،کمتر آشغال تولید کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها