آیا نشانت بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام است؟

اگر می‌خواهید به کسب درآمد در اینستاگرام دست یابید، باید بتوانید روش‌های اصولی تبلیغات و فروش را متناسب با اهداف‌تان شخصی‌سازی کنید. نشانت مجموعه‌ای است که توانایی تدوین استراتژی‌های مناسب برای هر کسب‌وکار را دارد.

آیا نشانت بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام است؟

برای موفق‌شدن در هر کسب‌وکاری باید استراتژی داشته باشید. استراتژی یعنی چه؟ یعنی باید بدانید که انجام چه کارهایی خوب است و انجام چه کارهایی بد. خب! از کجا می‌توان خوب‌ها و بدها را در دو گروه جداگانه پای تخته تقسیم‌بندی کرد و شاگرد خوب‌های کسب‌وکار را که همان عوامل مفید و پیش‌برنده هستند، شناسایی کرد و از آنها کمک گرفت؟ چطور می‌توان شاگردبدها را که همان عوامل بازدارنده و موانع پیش‌برد کارها در مسیر موفقیت هستند، شناسایی کرد و از آنها دور شد؟ اینجاست که نیاز به راهنمایی خبره و همراهی کاربلد به میان می‌آید. مثلاً حتماً درباره اینستاگرام و امکان دسترسی به موفقیت‌های زیاد به کمک آن شنیده‌اید. خیلی‌ها معتقدند که اینستاگرام می‌تواند فروش را چندبرابر کند و راهی بی‌نظیر برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی کسب‌وکارهای مختلف باشد. بسیاری از افراد به کمک این پلت‌فرم توانسته‌اند، کسب‌وکار خانگی‌شان را به‌شدت رونق بدهند و معروف کنندو کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشند. از سوی دیگر، خیلی‌ها هم هستند که با سودای موفقیت در اینستاگرام مشتاقانه به این فضا آمده‌اند اما هیچ‌چیز برایشان مطابق تصویری رویایی که از آن شنیده بودند، پیش نرفته است. علت چیست؟ علت این است که خودشان درباره فضای اینستاگرام اطلاعات نداشته‌اند و از کسی هم در این زمینه کمک نگرفته‌اند. نشانت از تیم‌هایی قوی است که می‌تواند یار و یاور هر کسب‌وکاری در رسیدن به موفقیت باشد. در ادامه از آن بیشتر خواهیم گفت تا بدانید که چرا نشانت بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام است.

بیشتر بدانید: راهکارهای حذف تبلیغات اینستاگرام چیست؟

راه‌های موفقیت در فروش اینستاگرامی در سایه مشاوران خبره

برای موفقیت باید آگاهی کسب کرد. با تلاش‌های تصادفی و دنباله‌روی کورکورانه از دیگران که نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، می‌شود؟ مثلاً در اینستاگرام می‌توان شاهد هزاران ویدئویی بود که در آنها شیوه دریافت بیشترین میزان بازدید آموزش داده شده اما تعداد بازدید خود این ویدئوها عددی حقیرانه است. اینها نتیجه چیست؟ نتیجه پیروی کورکورانه از روندهایی که لزوما موفقیت‌آمیز نیستند. اگر بناست که به کسب درآمد در اینستاگرام دست پیدا کنید، باید بتوانید روش‌های درست و اصولی تبلیغات، بازاریابی و فروش را متناسب با اهداف و مشتریان‌تان شخصی‌سازی کنید. نشانت مجموعه‌ای است که با مطالعه دقیق فضای شبکه‌های اجتماعی و تجربه‌ای که از کسب دانش و فعالیت در حوزه‌هایی مانند اینستاگرام به دست آورده است، توانایی تدوین استراتژی‌های مناسب برای هر کسب‌وکار را دارد. فرقی نمی‌کند که کسب‌وکارتان کوچک است و تک‌نفره آن را اداره می‌کنید یا شرکتی بزرگ دارید و در بخش بازاریابی و تبلیغات یا فروش مشغول به تلاش هستید، در هر حال، آگاهی و شناخت فضاست که می‌تواند شما را به درجه‌ای قابل‌اعتنا از رشد و موفقیت برساند. پس اگر با اینستاگرام بیگانه هستید باید گام‌های شناخت آن را منطقی و درست و در سایه راهنمایی‌ها و هدایت تیم‌هایی مانند نشانت بردارید.

نشانت و روند ارائه مشاوره و کمک به افراد و کسب‌وکارهای گوناگون

شاید شما هم از کارشناسان مختلف و انواع محتوای موجود در فضای اینترنت که درباره موفقیت در فروش اینستاگرامی صحبت می‌کنند، کاملا خسته شده باشید. حق هم دارید. بیشتر آنها فاقد نگاهی کاربردی به قضیه فروش و کسب نتیجه هستند. اما نشانت به عنوان بهترین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ این‌طور نیست. نشانت نگاهی جامع‌نگر به مقوله شبکه‌های اجتماعی دارد و می‌داند که ابعاد مختلف شبکه‌ای مانند اینستاگرام چگونه است. به همین دلیل، تمام بخش‌های آن را رصد کرده و الگوهایی از پیش‌تعیین‌شده برای پیش‌برد اهداف تبلیغاتی و بازاریابی ارائه نمی‌کند. بلکه با جامعیت‌نگری و در نظرگرفتن مقوله اقتضا، برای هر کسب‌وکاری کمپین و استراتژی‌های مخصوص به خود را در جهت پیش‌برد اهداف بازاریابی و تبلیغاتی که به فروش می‌انجامند، طراحی می‌کند. نشانت به‌خوبی می‌داند که شناخت ظرفیت‌های اینستاگرام در کنار اهداف هر کسب‌وکاری می‌تواند ضامن موفقیت باشد. برای همین از طریق تحقیقات بازاری گسترده و دقیق و با تدوین استراتژی‌های مناسب برای هر مشتری خود در راه رسیدن به نتایج مطلوب قدم برمی‌دارد.

خدمات و تلاش‌های نشانت در مسیر کسب‌ درآمد اینستاگرامی

نشانت با ایجاد پنل تبلیغات اینستاگرام در کنار مشتریان خود می‌ایستد تا بتوانند با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مناسب، ارائه تبلیغات و هدف‌گرفتن مخاطبان مناسب از این بستر پرسود به نهایت درآمد برسند. بازیگران اینستاگرامی یعنی کسانی که در این فضا در پیش‌برد روندهای تازه نقش دارند و روز به روز هم تعدادشان در قالب‌های متنوع در حال افزایش است. برای مثال، همین مقوله اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید. این افراد همان چهره‌های معروف اینستاگرام هستند که بنا به دلایل مختلف توانسته‌اند به خیل عظیمی از مخاطبان دست پیدا کنند و روی تعداد زیادی از کاربران فضای اینستاگرام اثر بگذارند. نشانت با شناخت مقوله اینفلوئنسر مارکتینگ و ایجاد طرح‌هایی خلاقانه برای اتصال این افراد به کسب‌وکارهای مختلف هم ایده‌هایی ارزشمند دارد و طوری تلاش کرده و می‌کند که تمام بازیگران و ذی‌نفعان این شبکه اجتماعی پرمخاطب در کنار یکدیگر به اهداف مختلف خود دست پیدا کنند.

برای پیشرفت در هر کاری باید اطلاعات و آگاهی داشته باشید. آگاهی گاهی به معنای دریافت مشاوره و همکاری با دانایان است. برای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب و پرظرفیت و در عین حال شلوغ و گسترده‌ای مانند اینستاگرام روی خبره‌ها حساب کنید. نشانت منتظرتان است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها