استعفای برخی از هیأت امنای امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان/ مقیمیان: استعفای اعضا ربطی به پروژه ساخت و ساز در امامزادگان ندارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از استعفای غیر منتظره برخی از اعضای هیئت امنای امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان خبر داد و تاکید کرد اعضای هیئت امنا تا پایان ساخت پروژه باید در سمت خود حضور د اشته باشند.

استعفای برخی از هیأت امنای امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان/ مقیمیان: استعفای اعضا ربطی به پروژه ساخت و ساز در امامزادگان ندارد

علی اصغر مقیمیان گفت: برخی از اعضای هیأت امنا امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان استعفا دادند اما استعفای آنها تاکنون مورد پذیرش قرار نگرفته است.

وی با توجه به عدم حضور برخی از اعضای هیأت امنا در جلسات هیأت امنا و روی زمین ماندن برخی کارها ، گفت: تا زمانی که جایگزین مناسب پیدا نشود با استعفای اعضای هیئت امنا موافقت نخواهیم کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان دلیل استعفای اعضای هیئت امنا را مشغله کاری عنوان کرد و یادآور شد: انتخاب اعضای جدید بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه دامغان است.

مقیمیان با توجه به شایعات منتشر شده در سطح شهر پیرامون پروژه ساخت و ساز در امامزادگان و استعفای اعضای هیئت امنا اظهار داشت: استعفای اعضای هیئت امنا ارتباطی با ساخت و ساز این پروژه نداشته است اما اعضای هیئت امنا باید تا انتهای کار در سمت خود حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ارتفاع بخشی از ساختمان که منتهی به خیابان شهید فلاحی است کاسته شد و درباره مابقی قسمت ها نیز منتظر صدور حکم تجدید نظر دیوان عالی کشور هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان افزود: قانون را تمکین می کنیم و پس از صدور حکم تجدید نظر دیوان عالی کشور و کسب تکلیف از مقام مافوق حکم را اجرا خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها