عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت

نشریه گاردین در گزارشی هفتگی تصاویر منتخبی با موضوع حیات وحش را که در نقاط مختلف جهان به ثبت رسیده‌اند، گردآوری کرده است.

عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت

تصویری از گربه‌های وحشی یا عملیات نجات یک راکون از جمله عکس های منتخب حیات‌وحش در هفته اخیر هستند که همچون سایر اخبار جهان داستان‌های تلخ و شیرینی را در برگرفته‌اند.

گاردین با انتشار منتخبی از عکس های حیات وحش در هفته ای که گذشت مخاطب را به دور دنیا برده است.

در ادامه می توانید این تصاویر به همراه توضیحات هر عکس را مشاهده کنید:

عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت

گله‌ای از گوزن‌های میلو در زمین‌های مرطوب واقع در «یانچنگ» / چین عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از مرغ‌مگس‌خوار اکوادوری در «کیتو» / اکوادور عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت گروهی از فلامینگوها در دریاچه «توز» / ترکیه عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از یک زنبور مخملی که در هنگام طلوع در آکسفوردشایر به ثبت رسیده است / بریتانیا عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از پرندگان «آلباتروس» که از جمله آثار شرکت‌داده شده در رقابت عکاس حیات‌وحش امسال است عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از تابلو هشدار نصب‌شده در نزدیکی کمپی که یک مرد در آن بر اثر حمله خرس قطبی کشته شد / نروژ عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از یک دامپزشک که در کنار جسد یک فیل واقع در دلتای اوکاوانگو (بوتسوانا) ایستاده است. گزارش شده فیل‌های دیگری در زیمبابوه با همین نشانه‌ها جانشان را از دست داده‌اند که دانشمندان در تلاش برای پی بردن به علت آن هستند. عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از گربه‌های وحشی مزرعه‌ای در «دوون» / بریتانیا عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت یک سمندر آبی شرقی در جنگلی واقع در هندرسون‌ویل، کارولینای شمالی / ایالات متحده عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از یک «اکاپی» در باغ‌وحش «مولوز» / فرانسه عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت نجات یک راکون از منطقه‌ای واقع در پانتانال که دچار آتش‌سوزی شده است/ بزریل عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت یک ماهیگیر یک دلفین مرده را از اقیانوس هند برمی‌دارد. دست کم جسدهای ۳۹ دلفین و نهنگ در سواحل جمهوری «موریس» پیدا شده است. عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از واکنش یک شامپانزه به یک بازدیدکننده در باغ‌وحشی در آلمان عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از یک «موس» (نوعی گوزن) در کلرادو / ایالات متحده عکس‌های منتخب حیات‌وحش در هفته‌ای که گذشت تصویری از یک پرنده سنگ‌چشم پشت‌سرخ / آلمان

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها