مرگ محیط‌بان یزدی با گلوله همکار خود

یکی از قرقبانان شهرستان مهریز که به عنوان همکار در مأموریت مقابله با شکارچیان در کنار محیط‌بانان حضور داشت، در یک حادثه سهوی و در اثر خطای انسانی و به طور غیرعمد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

مرگ محیط‌بان یزدی با گلوله همکار خود

بار دیگر آشوب به پا شده توسط شکارچیان متخلف، هزینه مضاعفی بر دوش حفاظت از محیط زیست تحمیل کرد به طوری که در جریان دستگیری این متخلفان، یکی از قرقبانان شهرستان مهریز که به عنوان همکار در این مأموریت در کنار محیط‌بانان حضور داشت، در حادثه‌ای سهوی و در اثر خطای انسانی و به طور غیرعمد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

قرقبان «کریم بیگی»، از سالیان گذشته به عنوان یک نیروی قرقبان فوق‌العاده و دلسوز محیط زیست در قرق علی آباد چهل گزی تنگ چنار شهرستان مهریز مشغول به فعالیت و حراست از عرصه‌های طبیعی بود و در نهایت جان خود را در مسیر دفاع از طبیعت این مرز و بوم از دست داد.

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان یزد، اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ضایعه درگذشت این مدافع طبیعت به خانواده داغدار وی و تمام دوستداران محیط زیست، اعلام کرد: تحقیقات تکمیلی از طریق مراجع ذیربط شامل نیروی انتظامی، پزشکی قانونی و سایر دستگاه‌ها در حال انجام است و نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: حادثه24

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها