دستگیری سارقان ۱۵ میلیارد ریالی منزل در زاهدان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴ سارقی که اقدام به سرقت ۱۵ میلیارد ریال طلا از منزل یک شهروند زاهدانی کرده بودند در کمتر از ۲۰ روز به دام افتادند.

دستگیری سارقان ۱۵ میلیارد ریالی منزل در زاهدان

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ ۲۰ مرداد ماه سال جاری و در پی سرقت بیش از ۱۵ میلیارد ریال طلا و وسایل منزل یک شهروند در زیبا شهر زاهدان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و سرانجام پس از ۲ هفته تلاش شبانه روزی با انجام یکسری اقدامات تخصصی یکی از سارقان را شناسایی و چند روز قبل او را در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این متهم ۲۵ ساله که پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چیزی برای کتمان نداشت به سرقت منزل مذکور با همدستی ۳ تن از دوستان خود اعتراف کرد.

وی گفت: درنهایت طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دیگر همدستان این سارق نیزکه بین ۲۵ تا ۲۷ سال سن داشتند دستگیر و در بازرسی از منزل یکی از آنها تمامی اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منازل خود، از نگهداری زیور آلات مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آنها به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک در مناطق مسکونی سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها