گزینه ویرایش پیام در توییتر منتفی شد

کاربران توییتر که امیدوار بودند بتوانند توییت‌هایشان را بدون حذف کردن و ارسال مجدد آن اصلاح کنند، با تصمیم جدید این شبکه اجتماعی مأیوس شدند.

گزینه ویرایش پیام در توییتر منتفی شد

توییتر در ماه ژوییه اعلام کرده بود اگر مردم برای مهار شیوع ویروس کرونا ماسک استفاده کنند، گزینه ادیت که کاربران مدت‌ها خواستار آن بوده اند را عرضه خواهد کرد. توییت این پیشنهاد ۲.۸ میلیون بار لایک خورد و تقریباً ۷۰۰ هزار بار ری‌توییت شد، اما توییتر در توییتی نوشت که این پیشنهاد مؤثر واقع نشد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر اوایل امسال با وجود درخواستهای مکرر برای افزودن شدن گزینه ویرایش پیام، اظهار کرده بود که این شرکت شاید هرگز چنین گزینه ای را به دلیل احتمال استفاده از آن برای انتشار اطلاعات نادرست عرضه نکند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا هفته جاری به بیش از شش میلیون نفر افزایش یافت. آنتونی فاوچی، متخصص ارشد بیماریهای عفونی و مشاور ارشد کاخ سفید در مقابله با کرونا هشدار داد که تعطیلات روز کارگر ممکن است به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا منجر شود اما اگر مردم از ماسک استفاده کرده و از مکانهای پرجمعیت دوری کنند، می توان از افزایش ابتلا جلوگیری کرد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها