کشتی باری با ۴۳ سرنشین و ۵۸۰۰ گاو زنده نزدیک آب‌های ژاپن ناپدید شد

در پی توفان قدرتمند «مایساک»، یک کشتی باری که از نیوزیلند به سمت چین در حرکت بود، با ۴۳ سرنشین و بار ۵ هزار و ۸۰۰ گاو زنده در آب‌های دریای چین شرقی ناپدید شده است.

کشتی باری با ۴۳ سرنشین و ۵۸۰۰ گاو زنده نزدیک آب‌های ژاپن ناپدید شد

بنا بر اعلام گارد ساحلی ژاپن، بعد از ناپدید شدن یک کشتی باری با ۴۳ سرنشین در زمان توفان «مایساک»، تنها یک ملوان در آب‌های اقیانوس آرام نجات یافته است.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، این کشتی با نام Gulf Livestock ۱ اخرین بار روز چهارشنبه پیامی نگران‌کننده را زمانی که نزدیک ۱۸۵ کیلومتری غرب جزیره «آمامی اوشیما» در میانه راه بین «اوکیناوا» و «کیوشو»، جنوبی‌ترین جزیره اصلی ژاپن بود، مخابره کرد.

این منطقه در دریای چین شرقی هدف توفانی شدید، معادل توفان دسته ۴ با باد‌هایی به سرعت دست‌کم ۱۳۰ مایل در ساعت (حدود ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت) هنگام ناپدید شدن این کشتی قرار گرفت.

گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد ملوان نجات یافته شب چهارشنبه بعد از بیش از نیم روز سرگردانی در آب نجات داده شد و در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

به گفته مقامات ژاپن، نیوزیلند و استرالیا، این کشتی ۱۳۳.۶ متری، ۳۹ سرنشین فیلیپینی، دو نیوزیلندی و دو استرالیایی داشت که از شهر «نیپیر» در نیوزیلند به مقصد شهر «تانگشان» چین در حرکت بود.

به گفته وزارت امور خارجه و تجارت نیوزیلند، کشتی مذکور ۱۷ آگوست این کشور را ترک کرد. یک گروه حمایت از حقوق حیوانات در نیوزیلند در این خصوص گفت: این حادثه نشان می‌دهد چرا نباید به صادرات حیوانات زنده مجوز داد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهری
    0

    هرچی هست زیرسرملوانه است؟گاوارو فروخته مسافرارو هم سرشونو زیر اب کرده توروخداپیداش کنین هیفن ،گاوارو میگم

  • داروغه
    0

    چه حالی میکنن کوسه ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها