نظر بدهید

۵ اقدام شورای شهر شهر خود را نام ببرید / چقدر از اقدامات مدیریت شهری در شهر خود راضی هستید؟ / ویدئو

دوربین خبرفوری به نیان مردم تهران رفته و از آنها خواسته ۵ اقدام شورای شهر پایتخت را نام ببرند. شما هم ساکن هر شهر یا روستایی که هستید، کامنت بگذارید و از عملکرد شورای شهر خودتان بنویسید.

۵ اقدام شورای شهر شهر خود را نام ببرید / چقدر از اقدامات مدیریت شهری در شهر خود راضی هستید؟ / ویدئو

پاسخ شهروندان به سوال خبرنگار ما درباره اقدامات شورای شهر و شهرداری حالب است.

منبع: خبر فوری

17

حجم ویدیو: 16.74M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • شورای شهر به نفع جیب خویش
    0

    فقط ی کلام ی مرجعی بیاد شوراهای شهر محلات از اول پیدایش ! ببینند چ داشتند الان چ دارند! علی الخصوص کمالشهر کرج

  • محسن
    0

    به جان خودم این کلیپ سیاسیه. شورای شهر توسط اصلاح طلب ها شکل گرفت و در ابتدا رهبری با اون مخالف بود(البته بعد اجازه دادن) شورای های شهر در زمان خاتمی تشکیل شد. مخصوصا الان در تهران پسر هاشمی رفسنجانی ( که خب معلومه مخالفانش چه کسانی بودند ) رئیسش هست. و جدیدا گفت درباره سکونت کاخ نشین ها اگه بخواید من هم حرف میزنم و ...تو خود بخوان حدیث مفصل ازین مجمل....بالاخره این مملکت ارگان های زیادی داره که اختیارات و منابع مالیشون خیلی بیشتره. درباره اونها هم از مردم سوال کنید. البته درباره دولت نپرسید. اگر 6 سال اول احمدی نژاد جرات داشتید دوربین بردارید برید بپرسید قبول میکردم.

    نظرات شما -
    • محسن2
      0

      کلا خبر فوری سیاسیه. مربوط به اصولگرها هم هستش . اینکه کامنت های تند و گاهی فحاشی را هم منتشر میکند خوشخیال نباشید. تمام مخالفان را بتدریج شناسایی کرده اند.

    • محسن3
      0

      اتاق کار رفسنجانی کدوم کاخ بود اول درباره اون صحبت کنه بعد درباره کاخهای دیگر

  • تهرانی
    0

    شورای شهر تهران به جز تعطیلی پارکها و تحمیل طرح ترافیک از زمان کرونا هیچکار دیگه ای برای مردم تهران نکرده!!! فقط آمار بهشت زهرا رو مدام اعلام میکنن!!! پارسال هم که کرونا نبود وقتی میرفتیم به پارکها جنگلی روشناییهای تیرچراغ برق رو خاموش میکردن که مردم پاشن برن!!! بارها شاهد تصادف تو خیابانها فرعی پارک یاس بخاطر خاموشیها بودم!!!بدترین شورای شهری که یادم میاد!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    ای خدا حرف شورا نزنید که حالم به هم میخوره اگر شورا جمع میکردن خیلی بهتر بود شورای شهر بندر دیر توابع استان بوشهر خدا میداند حقوق مفت میگیرن نشستن همیشه هم تعطیل است شکر خدا

  • کاربر ناشناس
    0

    ۱-اختلاس ۲-فعلا ۱ را داشته باشید و بقیه را هم شما زحمتش را بکشید.

    نظرات شما -
    • طرفدار
      0

      1- اختلاس 2- - کارهای خاک بر سری در اتاق شورا (مثل شورای شهر بابل) 3- کارهای اک بر سری در خانه

  • کاربر ناشناس
    0

    شورا یعنی ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  • ناشناس
    0

    متأ سفانه ریبس شورا هوس ریاست جمهوری دارد واین بزرگترین دستاوردآن است وآقای نجفی هم دسته گل این شورا است کلأ ضعف در مجالس این عادی است

  • فرزند پاک ایران آریایی
    0

    شورا میخوایید شورای مشهد مقدس دمشون گرم اگه انشاءا... با همین فرمان مصوبات فعلیشون برن جلو یا انشاءا... کار ساخت و سازها را به تعطیلی میکشن و کلی کاسب مرتبط با کارهای ساخت و ساز را بیچاره و استا و کارگرها را هم خانه نشین میکنند یا با این بی لیاقتی که دارند قیمتهای آپارتمانه را به حدی میرسانند که کسانیکه میخوان تازه تشکیل خانواده بدهند نتونند یه زیر پله اجاره کنند. سال 98 شهرداری مشهد برای 5سقف با متراژ قانونی یعنی در هر طبقه 150متر مربع بنای مفید آنهم در زمین با متراژ 250متر تراکم زیاد در منطقه 12 شهرداری (ضلع شمالی بولوار وکیل آباد تا بزرگراه امام علی) حدود 25میلیون تومان میگرفته امسال با مصوبه حضرات نالایق شورای شهر مشهد شده 750 میلیون تومان یعنی 30 برابر افزایش درصدشو باید یک حسابدار حرفه ای حساب کنه چون حقیقتش من نتونستم چون اگر 100درصد هم افزایش میافت میشد 50میلیون تومان و با این اقدامشون آپارتمان تکمیل شده فول متری 12 میلیون تومان را رساندند به بالای 18 میلیون تومان نمیدونم اینا را باید به کی بگیم که پیگیری کنه؟ به وا... که اینا خائنترین موجودات به انقلاب،امام و شهدا هستند

  • ح
    0

    سیب زمینی ترین شواری شهر تاریخ کشور!

  • سوسک
    0

    شورای شهریاشورای شهرداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • امیر
    0

    در محل ما گود سید درویش شوش شهر تهران/1_باغ زیتون قرار است افتتاح شود2_تیرهای برق از وسط کوچه ها برداشته شود3_خانه های گود کلید با کلید نوسازی شود4_زمین موتوری شهرداری در اختیار سازندگان مسکن قرار گیرد5_خیابانهای این محل مطابق طرح تفصیلی با کمک شهرداری احداث وتعریض گردد...ودهها قول دیگر! که بزرگواران شورای شهروشهرداری دائم می گویند ولی تا به حال که عمل نکرده اند...!؟ ما مردم محل گود سید درویش از عملکرد شورای شهر وشهرداری راضی نیستیم.

  • ناشناس
    0

    شورای شهرتهران=اسم فامیل بازی میکردن اسمه این خیابون اسمه اون کوچه =مشکل حل شد مردم چقدر خوشحالن

  • کرمانشاه
    0

    جور کردن ی دکوراسیون سلتنطی .دورهمی و نقشه برای بالا کشبدن حق عامه مردم اختلاس .دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها