خرید تضمینی ۲۳۰ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تاکنون حدود ۲۳۰ هزار تن گندم توسط  شبکه تعاون روستایی از کشاورزان گندم‌کار استان همدان به‌صورت تضمینی خریداری شده است.

خرید تضمینی ۲۳۰ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان

مجید مسلمی راد با بیان اینکه ۴۰ مرکز خرید گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان فعال شده است، اظهارکرد: تاکنون حدود ۲۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار و ۵۹۱ تن گندم در رزن خریداری شده است، تصریح کرد : ۶۰ هزار و ۴۱۷ تن در کبودرآهنگ و ۲۰ هزار و ۵۴۷ تن گندم نیز در فامنین به صورت تضمینی خریداری شده است.

مسلمی راد میزان گندم خریداری شده در شهرستان بهار توسط شبکه‌های تعاون روستایی استان همدان را ۱۵ هزار و ۷۷۳ تن اعلام کرد و گفت: در شهرستان همدان نیز بیش از ۹۰۰۰تن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی‌های روستایی ،سیلوهای دولتی و خصوصی در استان همدان خرید گندم را انجام می‌دهند، افزود: از ابتدای برداشت گندم در استان تاکنون بیش از ۴۳۷ هزار و ۵۸۷ هزار تن گندم خریداری شده که ۵۲.۵ درصد مجموع خرید انجام شده توسط تعاونی‌های روستایی صورت گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر ۹۶۰۶ و در اسدآباد ۶۸۰۹ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۸۰۳ تن گندم نیز در تویسرکان خریداری شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها