۲۲۳ میلیارد ریال به اتمام ۴ پروژه مهم عمرانی یزد اختصاص یافت

معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت ارشد استان اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی است، ‌از تخصیص اعتبار ۲۲۳ میلیارد ریالی برای اتمام چهار پروژه بزرگ این استان خبر داد.

۲۲۳ میلیارد ریال به اتمام ۴ پروژه مهم عمرانی یزد اختصاص یافت

محسن صادقیان، صبح امروز در جلسه پیگیری طرح‌های عمرانی استان که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، از تخصیص اعتبار ۲۲۳ میلیارد ریالی برای اتمام چهار پروژه بزرگ عمرانی استان خبر داد.

معاون عمرانی استاندار یزد افزود: با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات سفر مقام معظم ، اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های دانشگاه علوم قرآنی شهرستان میبد، بیمارستان بحران استان، پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون و کتابخانه مرکزی یزد تأمین شده است.

صادقیان تاکید کرد: اولویت مدیریت ارشد استان در حوزه عمرانی اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان است و در این رابطه شاهد اقدامات مؤثر و خوبی در سال گذشته و سال جاری بوده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: جلسه پیگیری اجرای این طرح‌ها با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار و در این جلسه مقرر شده به شیوه‌ای برنامه ریزی انجام شود که این پروژه‌های عمرانی در ماه‌های آینده و حداکثر تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها