پویش سفره‌های مهربانی از منطقه ۵ تهران آغاز شد

دبیر شورای سیاست گذاری پویش سفره‌های مهربانی اعلام کرد که در شب گذشته ۴۰۰ پرس غذای گرم و کتاب میان کودکان کار منطقه ۵ تهران توزیع شد.

پویش سفره‌های مهربانی از منطقه ۵ تهران آغاز شد

ایمان قربانی روز چهارشنبه اظهار کرد: این پویش برای نخستین بار در تهران انجام می‌شود که هدف از آن توجه به کودکان کار و افراد کم‌بضاعت مناطق تهران است.

وی با بیان اینکه این پویش هر هفته شامگاه روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این افراد محروم توسط جمعی از خیران، امامان جماعت مساجد مناطق و هیات امنای مساجد شناسایی مورد شناسایی قرار گرفته که هدف از آن، بیشتر حفظ کرامت این افراد محروم است.

دبیر ستاد پویش سفره‌های مهربانی اضافه کرد: هم اینک این ستاد در تمامی مناطق پایتخت دایر شده که غذا، کتاب و برخی نذورات مردم نیز به نیازمندان همان منطقه کمک می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه این برنامه فراگیر در طول سال نیز ادامه خواهد داشت، افزود: شیوع کرونا در ایام محرم و صفر باعث شد، بسیاری از شهروندان نتوانند نذورات خود را انجام دهند که می‌توانند با نظارت خودشان، این اقدام خیرخواهانه را انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت از این پویش بتوان بسیاری از مشکلات نیازمندان و افراد محروم پایتخت را تامین و در جهت رفع آن اقدامات اساسی انجام داد.

به گفته قربانی هفته آینده نیز به فراخور کمک‌های موجود معتمدین و خیران این پویش در مناطق جنوبی پایتخت اجرا خواهد شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها