دستگیری قاتل ساعتی بعد از قتل همسر در شازند

در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شازند، مردی که در یک مشاجره خانوادگی، همسرش را به قتل رسانیده بود،‌ ساعتی بعد از وقوع قتل دستگیر شد.

دستگیری قاتل ساعتی بعد از قتل همسر در شازند

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: شب گذشته گزارشی از فوت خانمی جوان ساکن یکی از روستاهای شهرستان شازند در مرکز درمانی یکی شهرستان های همجوار به پلیس شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامی در این مرکز درمانی و در تحقیقات انجام شده از بستگان فرد فوت شده مشخص شد که این خانم چند سالی است که با همسرش دارای اختلافات شدیدی است و روز گذشته نیز برای پیگیری قضائی این اختلافات به همراه چند نفر از بستگانش به منزل همسرش رفته بوده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور این خانم در منزل همسرش، بار دیگر درگیری ها و مشاجره های لفظی شدت گرفته و در حین درگیری، شوهر این خانم با کارد آشپزخانه به او ضربه ای وارد می کند که منجر به مصدومیت شدید و در نهایت مرگ این خانم جوان می شود.

سرهنگ خلجی ادامه داد: عملیات دستگیری فرد ضارب که از همان دقایق از محل متواری شده بود، آغاز شد و ماموران انتظامی قاتل را در مرکز درمانی شناسایی و دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها