۸ روش جدید برای کسب درآمد از وبسایت آمازون

آیا می‌دانستید که به جز فروش کالای فیزیکی در آمازون، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد از آمازون وجود دارد؟

۸ روش جدید برای کسب درآمد از وبسایت آمازون

فروش در آمازون به عنوان یکی از پرسودترین روش‌های کسب درآمد آنلاین طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اما آیا می‌دانستید که به جز فروش کالای فیزیکی در آمازون، راه‌های دیگری برای کسب درآمد از آمازون نیز وجود دارد؟ در این مقاله به این روش‌ها می‌پردازیم.

انتشار کتاب در آمازون

برای این کار می‌توانید به عنوان مشتری در آمازون حساب باز کنید و سپس در بخش انتشار کیندل، کتاب خود را آپلود نمایید. آمازون از شما می‌خواهد که یک توصیف مختصر از کتاب خود ارائه دهید و اینکه در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد. پس از اینکه برای کتاب خود قیمت تعیین کردید، آمازون کارهای مربوط به لیستینگ و ارسال را انجام می‌دهد. اگر بخواهید نسخه چاپی کتاب خود را به فروش برسانید، هر زمان که مشتری سفارش را ثبت کند، آمازون آن را به چاپ می‌رساند و برای مشتری ارسال می‌کند.

به خاطر داشته باشید که وقتی این گزینه را انتخاب می‌کنید حتماً باید کتاب خود را از طریق وبسایت آمازون منتشر کنید و نمی‌توانید کتاب خود را در سایت دیگری قرار دهید. لیست کردن کتاب برای شما رایگان است اما پس از فروش نسخه الکترونیکی، 70 درصد و نسخه کاغذی 60 درصد هزینه کتاب به شما پرداخت می‌شود.


فروش فیلم و موسیقی در وبسایت آمازون

برای آپلود کردن موسیقی یا ویدیویی که تولید کرده‌اید، می‌توانید از CreateSpace در وبسایت آمازون استفاده کنید. نحوه کار آن هم مانند سرویس انتشار کتاب آن است. شما محصول خود را در آمازون آپلود می‌کنید، قیمت آن را تعیین می‌کنید و سپس منتظر می‌مانید تا مشتریان آن را خریداری کنند. سایت آمازون به شما اجازه می‌دهد نسخه‌های دیجیتال و فیزیکی محصولات خود را منتشر کنید. برای ارسال محصولات فیزیکی نیز، آمازون پس از ثبت سفارش محصول توسط مشتری، نسخه فیزیکی آن را تولید و برای مشتری ارسال می‌کند.

فروش صنایع دستی در وبسایت آمازون

برای لیست کردن صنایع دستی در آمازون، شما باید در ابتدا به عنوان فروشنده در آمازون ثبت نام کنید. شما باید به شرکت آمازون اثبات کنید که محصولاتی که به فروش می‌رسانید را خودتان ساخته‌اید و یک کسب و کار تجاری بزرگ ندارید. سپس به صفحه مخصوص صنایع دستی آن مراجعه کنید و محصولات خود را لیست نمایید. صنایع دستی در آمازون مانند محصولات دیگر به فروش نمی‌روند.

این بخش در سایت آمازون یک بخش جداگانه دارد. همچنین مانند دیگر محصولات به فروش رفته در آن، شما می‌توانید محصولات خود را به انبارهای آمازون ارسال کنید و ارسال آن به مشتری را به آمازون بسپارید. برای فروش صنایع دستی در آمازون باید حساب فروشنده حرفه‌ای باز کنید و ماهانه 40 دلار به آن پرداخت نمایید. اگر خودتان فروشگاه فیزیکی یا وبسایت فروش صنایع دستی دارید، می‌توانید در آمازون هم فروشنده شوید. اما گاهی اوقات سایتهایی مانند Etsy شما را از فروش همزمان در این سایت و سایت آمازون محدود می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما : آموزش فروش در آمازون

گزینه Merch by Amazon

اگر شما لباس یا دیگر محصولات را طراحی می‌کنید، می‌توانید از این سرویس آمازون استفاده کنید. اگر شما طرحی را خلق کرده‌اید، آن را در آمازون آپلود می‌کنید. پیوستن به این برنامه رایگان است. پس از سفارش محصول، آمازون آن را روی تیشرت یا هر چیزی که مشتری خواسته باشد چاپ می‌کند و برای مشتری ارسال می‌نماید. این یک راه مناسب برای کسب درآمد غیرفعال از وبسایت آمازون است. آمازون معمولاً 25 تا 30 درصد از فروش شما را به خود اختصاص می‌دهد. شما می‌توانید طرح‌های خود را در سایتهای دیگر نیز به فروش برسانید.

کار کردن برای شرکت آمازون

کار در انبارهای آمازون. آمازون مراکز ارسال زیادی دارد که در همه جای دنیا و در کشورهای مورد تأیید آمازون گسترده شده‌اند. به همین دلیل فرصتهای شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد.

تحویل محصول از طریق برنامه Flex

کمپانی آمازون افرادی را استخدام می‌کند تا بسته‌های سفارشی را به دست مشتریان برسانند. پس از اینکه اپ Amazon Flex را در گوشی خود نصب کردید، لیستی از بسته‌هایی که باید تحویل دهید را دریافت می‌کنید. شما باید برای این کار وسیله نقلیه داشته باشید تا بتوانید سفارشات را تحویل دهید. آمازون برای تحویل بسته‌ها به شما مزد ساعتی می‌دهد. میزان کار بسته به محل زندگی شما متفاوت است و بستگی به این دارد که وبسایت آمازون چه تعداد سفارش را به منطقه شما ارسال می‌کند.

ارائه خدمات مشتریان از منزل. شما می‌توانید در قسمت خدمات مشتریان آمازون مشغول به کار شوید و به سؤالات و شکایات مشتریان پاسخ دهید. برای این کار شما باید مهارتهای زبانی و ارتباطی بالایی داشته باشید. برای انجام این کار آمازون یک لپ تاپ و هدست در اختیار شما قرار می‌دهد.

برنامه Mechanical Turk

این برنامه یک پلتفرم انبوه‌سپاری است. به این معنا که کارهای سریع و ساده مانند شرکت در یک نظرسنجی یا نوشتن یک متن صوتی را انجام می‌دهید. آمازون برای این کار به شما پول پرداخت می‌کند. درآمد از این راه بالا نیست و شما می‌توانید آن را در کنار شغل اصلی خود انجام دهید.

همکاری در تبلیغات آمازون

شما می‌توانید با ثبت نام در برنامه همکاری آمازون (Amazon Affiliate Program) در زمینه تبلیغات با آن همکاری کنید. به این منظور شما وبسایت خود را معرفی می‌کنید و آمازون لینک محصولاتی که در این سایت لیست شده‌اند را برای شما ارسال می‌کند. شما لینک را در سایت خود قرار می‌دهید و به ازای هر کلیک، مبلغی را دریافت می‌نمایید. همچنین برخی از این لینکها را می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر نیز قرار دهید.

می‌توانید محصولاتی که به موضوع وبسایت شما مرتبط هستند را انتخاب کنید و آنها را در سایت خود تبلیغ کنید. مثلاً اگر سایت آشپزی دارید، می‌توانید لوازم آشپزخانه یا مواد لازم برای آشپزی را تبلیغ کنید. اگر فردی از طریق لینک شما محصولی را در آمازون خریداری کند، 5 درصد از درآمد فروش آن محصول به شما پرداخت می‌شود.

شما بر عکس این کار را نیز می‌توانید انجام دهید. به این معنا که اگر سایتی دارید که می‌خواهید ترافیک را به آن هدایت کنید، می‌توانید فضای تبلیغاتی در سایت آمازون خریداری کنید. بدین منظور باید یک آگهی طراحی کنید و آن را از طریق درگاه آمازون آپلود کنید.آمازون آن را بررسی کرده و در صورت تأیید در ازای دریافت مبلغی، آن را در سایت خود قرار می‌دهد. به این ترتیب شما آگهی خود را در معرض دید میلیونها مشتری آمازون قرار می‌دهید و می‌توانید بازدیدکننده‌های سایت خود را افزایش دهید.

برای کسب درآمد از آمازون ، علاوه بر فروش محصول در آمازون، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بسته به شرایط خودتان، آن‌ها را امتحان کنید. تمامی این موارد برای شما فرصت کسب درآمد غیرفعال را فراهم می‌آورند.

شغل ایده آل شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آزادی از المان زمان و مکان برای شغلی که انتخاب می کنید، چقدر اهمیت دارد؟

شروع بیزینس های آنلاین آن هم در یک مارکت پلیس جهانی، یکی از شغل های محبوب جهان است چون فرد را محدود به زمان و مکان خاصی نمی کند و زمینه کسب درآمد دلاری را فراهم می کند.

اگر شما هم به این بیزنس جذاب علاقه دارید و میخواهید از آمازون کسب درآمد کنید کافیست برای شروع به لینک زیر مراجعه کنید.

دوره جامع فروش در آمازون

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

شماره تلفن ثابت دفتر ایران :
031-45248985
031-45270622
031-45270633

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها