بایدن برای نیروهای امدادی در پیتسبرگ پیتزا خرید

کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که ماه‌ها کمپین از راه دور داشت، این بار به پیتسبرگ در پنسیلوانیا رفت تا شخصا به نیروهای امدادی این شهر که در روزهای اخیر شاهد ناآرامی‌ بوده، پیتزا بدهد.

بایدن برای نیروهای امدادی در پیتسبرگ پیتزا خرید

جو بایدن برای گروهی از نیروهای آتش‌نشان در پیتسبرگ پیتزا خرید و به شوخی به نیروهای امدادی گفت: می‌ترسم کارمندانم جعبه‌های پیتزا را نگه دارند و آنها را به شما ندهند.

در جریان این بازدید، یک معترض روی یک کامیون سفیدرنگ ایستاده و با یک بلندگو علیه بایدن شعار می‌داد، در حالیکه پرچم کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را در دست داشت و چندین بار فریاد زد که پنسیلوانیا به بایدن رای نمی‌دهد.

بایدن قویا واکنش ترامپ به خشونت‌های اخیر در اعتراضات سراسر آمریکا را مورد انتقاد قرار داده و این رئیس جمهوری را بابت دامن زدن به تنش‌ها و خشونت‌ها از زمان کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوستی در مینیاپولیس به دست افسر سفیدپوست پلیس مورد سرزنش قرار داده است.

بایدن گفته است:‌ این رئیس جمهور مدت‌هاست که هرگونه رهبری اخلاقی در این کشور را تباه کرده است. او نمی‌تواند این خشونت را متوقف کند چون برای چندین سال است که به آن دامن زده است.

سفر بایدن به پیتسبرگ چندین ماه پس از کمپین‌های انتخاباتی‌اش از دلاور در بحبوحه کروناویروس انجام شد. او بابت کمپین از راه دور خود در دوران پاندمی کرونا، بارها هدف انتقاد کمپین ترامپ قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها