دختر رکوردشکن دوومیدانی ایران: نبود رقیب انگیزه‌ام را کم می‌کند

رکورددار پرش طول زنان ایران گفت: در شهرستان خودمان من در پیست خاکی تمرین می‌کنم در صورتی که اگر پیست تارتان باشد بدون شک رکورد‌های خیلی بالاتری به دست می‌آورم.

دختر رکوردشکن دوومیدانی ایران: نبود رقیب انگیزه‌ام را کم می‌کند

ریحانه مبینی که بعد از ۴۵ سال موفق شد رکورد پرش طول ایران را جابه جا کند در خصوص مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی زنان اظهار کرد: مسابقات خوبی بود و سطح آمادگی بدنی بالایی داشتم اما متأسفانه رقیب خوبی نداشتم و حس رقابت در من ایجاد نشد وگرنه رکورد بهتری هم کسب می‌کردم.

او در مورد شکستن رکورد ملی پرش طول پس از ۴۵ سال گفت: خداراشکر می‌کنم. البته خیلی بهتر از رکورد ۶ متر و ۱۷ سانتی متر هم پریدم اما خطا شد حتی احساس می‌کنم یک بار ۶ متر و ۲۰ سانتی متر هم پریدم اما خطا گرفتند.

مبینی درباره شرایط تمرینی خود اظهار کرد: سه ماه اول که کرونا شیوع پیدا کرد تمرین نکردم و اکنون سه ماه است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام که در این مدت به سطح آمادگی نسبتاً خوبی رسیدم اما این حداکثر توانایی‌ام نبود و می‌توانستم خیلی بهتراز این‌ها باشم. حسن بادپی به عنوان مربی خیلی حمایتم می‌کند و در هر شرایطی کنارم بوده است.

او در ادامه با اشاره به مشکلات خود گفت: در شهرستان خودمان من در پیست خاکی تمرین می‌کنم در صورتی که اگر پیست تارتان باشد رکورد‌های خیلی بالاتری به دست می‌آورم و از طرفی می‌توان همین شرایط مسابقه را در تمرین برای خودم ایجاد کنم. مهم ترین مشکل این هست که پیستمان خاکی است؛ اگر همان هم تارتان کنند اتفاق خوبی است. ورودی مسابقات آسیایی و بازی‌های آسیایی و علمکرد خوب در این رقابت‌ها یکی از اهدافم برای آینده است و امیدوارم مشکلات حل شود تا به هدفم برسم.

ریحانه مبینی در پایان صحبت‌های خود گفت: ای کارش رقیبی در تمرین و مسابقات داشته باشم که تنها نباشم چون بدون رقیب شرایط سخت هست و انگیزه کمتر می‌شود. اگر اردوها و مسابقات برون مرزی برگزار شود که حداقل رقبای خودم را ببینم به پیشرفتم کمک می‌کند.

منبع: جی‌پلاس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها