اطلاعاتی جدید از گوشی جدید «وان پلاس» منتشر شد

شرکت وان پلاس در حال کار روی یک تلفن جدید است که از تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده می‌کند. این خبری جالب است که می‌تواند باعث شادی افرادی شود که به دنبال گوشی‌های چینی و مرون به صرفه هستند.

اطلاعاتی جدید از گوشی جدید «وان پلاس» منتشر شد

هنگامی که وان پلاس از Nord خود رونمایی کرد، تعداد زیادی از هواداران این برند ناراحت شدند چرا که متوجه شدند این گوشی در عرصه بین المللی منتشر نمی‌شود.
یکی از بازار‌های بزرگی که وان پلاس از دست داد، ایالات متحده آمریکا بود، اما تلفن‌های مقرون به صرفه وان پلاس به زودی و طی ماه آینده وارد بازار می‌شوند. براساس گزارش جدید اندروید سنترال، بودجه بعدی دستگاه وان پلاس دارای نام کد Clover خواهد بود و انتظار می‌رود خرده فروشی آن در محدوده ۲۰۰ دلار باشد. مهمتر از همه، این گوشی در سطح جهان در دسترس خواهد بود.
این گزارش مشخصات کلیدی گوشی را نشان می‌دهد که شامل صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی HD +، اسنپدراگون ۴۶۰ SoC با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۸ واتی است. این دستگاه همچنین با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دو لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که خبر از عکس‌هایی بسیار با کیفیت می‌دهد.
قسمت نرم افزارنیز با اندروید ۱۰ با OxygenOS ۱۰ پشتیبانی خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به جک هدفون و اسکنر اثر انگشت عقب اشاره کرد. هنوز هیچ صحبتی در مورد تاریخ انتشار وجود ندارد، اما مطمئناً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد تلفن خواهیم شنید.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها