بهره برداری از پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود

پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود در سربیشه ، صبح امروز با حضور استاندار به نمایندگی از ۱۴۱ پروژه برق خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرود

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: این پروژه شامل احداث شبکه و خط بهره برداری از پروژه روشنایی نوار مرزی ماهیرودانتقال برق از پست فوق توزیع درح به ماهیرود به طول ۵۰ کیلومتر است که با اجرای آن امکان تأمین برق در نوار مرزی ماهیرود و همچنین صادرات برق به کشور افغانستان در صورت تقاضای این کشور، فراهم شد.

مهدی دادگر، هزینه برق رسانی به نوار مرزی ماهیرود را ۱۹ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای تمام ۱۴۱ پروژه برق در استان نیز ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

با بهره برداری از ۱۴۱ پروژه برق رسانی در خراسان جنوبی در هفته دولت، ۱۱ هزار خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

اجرای ۵۲ کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط، ۹۸ کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف، نصب و تقویت ۹۲ دستگاه پست توزیع هوایی، ۷۸ طرح تأمین برق شهری و روستایی، ۴۷ طرح اصلاح شبکه، ۱۴ طرح روشنایی معابر و ۲ طرح برق رسانی به روستا‌های فاقد برق از جمله طرح‌هایی است که با تلاش نیرو‌های شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد نقاط شهری خراسان جنوبی برق دارند افزود: با بهره برداری از طرح‌های هفته دولت، شاخص بهره مندی نقاط روستایی استان از برق نیز به ۹۹.۹ درصد رسید که دو دهم درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها