۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی ۴۴۳ حادثه دیده در پی بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.

۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

محمدرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان اظهار داشت: به دنبال این بارندگی‌ها نیروهای هلال احمر به 12 منطقه آسیب‌دیده از سیل و آبگرفتگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این ماموریت‌ها به 443 حادثه دیده در چهار شهرستان خدمات امدادی ارائه شد ادامه داد: 331 حادثه‌دیده در شهرستان بیرجند، 80 نفر در خوسف، 24 نفر در سربیشه و 8 نفر در نهبندان از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: 90 نیروی امدادی در قالب 32 تیم عملیاتی در این امدادرسانی‌ها حضور داشتند.

رضایی از به کارگیری 31 خودرو در این امدادرسانی‌ها خبر داد و افزود: 44 عدد ست سبک نجات، یک ست کوهستان، 12 موتور پمپ و کف کش در این امدادرسانی‌ها به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه 56 بسته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شده است گفت: نیروهای امدادی تا سحرگاه امروز در حال امدادرسانی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه‌ها در روستاهای خوسف و منطقه گیوک، توزیع اقلام زیستی در این مناطق ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده و احتمال جاری شدن رواناب در شهرستان‌های خوسف، نهبندان و سربیشه نیروهای عملیاتی در آمادگی کامل هستند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها