مشاور سابق رئیس جمهور:

با خوش‌خیالی ارز را ۴۲۰۰ تومان دادیم / فرزندانشان در کانادا و استرالیا کیف می‌کنند

مشاور سابق رئیس جمهور اظهار داشت: با خوش‌خیالی ارز را ۴۲۰۰ تومان دادیم، یک عده هم بردند. فکر می‌کنید کالاهایی را که با ارز ۴۲۰۰ تومانی آوردند با چه قیمتی فروختند؟ مسلما با قیمت ارز آزاد.

با خوش‌خیالی ارز را ۴۲۰۰ تومان دادیم / فرزندانشان در کانادا و استرالیا کیف می‌کنند

اکبر ترکان در ادامه گفت: ما به ‌التفاوت قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت بازار را چه کسانی خوردند؟ آیا یک فرد، کاسب یا تاجر معمولی می‌توانست ارز ارزان بگیرد؟ هیچ‌وقت، چون فسادهایی اتفاق افتاد و ارزهای ارزان را به عده‌ای دادند و آنها هم خوردند، یک لیوان آب هم روی آن. الان هم جوابگو نیستند، تنها شلوغ‌کاری می‌کنیم و بعد هم آب‌ها از آسیاب می‌افتد و فرزندانشان در کانادا و استرالیا کیف می‌کنند.

مشاور سابق رئیس جمهور افزود: بچه‌سوسول‌هایی که ریش‌هایشان درنیامده و پشت ماشین‌های چندمیلیارد تومانی در خیابان‌های تهران دوردور می‌کنند را که حتما دیده‌اید. آیا پدرهایشان با عرق جبین و کد یمین این پول‌ها را درآورده‌اند؟ این پول‌ها از کجا آمده؟ از همین دلارهایی که مفت دادیم و بردند خارج خوردند.

منبع: نود اقتصادی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • زاگرس انارانی
    0

    پس اگر اینطور است و خود اصلاحاتچیهای دولت هم اعتراف دارند پس چرااون بی شرفهایی که این بلا را سر خزانه مملکت اوردندبه مراجع قضایی معرفی نمی شوند،چرا باخاطیان برخورد نمی شود،دستگاه قضایی کجا تشریف دارند!!!!

  • از خودت هم بگو
    0

    شما خودتان در برنامه زنده رشوه سکه به برنامه تلوزیونی دادید او نگرفت ولی ما دیدیم

  • راوی
    0

    جناب ترکان در سلامت نفس جنابعالی تردیدی نیست اما در زیرمجموعه تان شستا مصداق فرمایشتان را جستجو فرماییدشاید بیابید.....

  • کاربر ناشناس
    0

    علی برکت الله چهار تا امثال حضرتی به خاطر پست ومقام شرو به خا........می کنند

  • ناشناس
    0

    مگه تو مسول و مشاور ریس جمهورنبودی ریس جمهوری که وزیر مسکنش گفت خوشحالم یک متر خونه نساختم

  • بهلول
    0

    یارب روا مدارکه گدا معتبر شود.پیشرفتی که درمملکت حاصل نمیشود بخاطر همین ضعف بزرگ است.با نون حلال اینقدر ثروت بی حد نصاب جمع نمیشود .بقیه رو دیگه خودت بخوان .این مملکت اینجوری شده .

  • دلار
    0

    پس خاک بر سرتان.که میدانید و می شناسید اما عمل نمیکنی خدا بچه هایتان را جلو چشتان دراز کند انشاللاه.

  • رضا
    0

    سلام يک اصل مهمی است و اينکه هرکس از هرجائی آمده باشد، همان مسير را آباد مي کند. اگر از مسير تلاش و زحمت و توانمندی به جائی رسيده باشد همان مسير را آباد ميکند. اگر از مسير دله دزدی و پارتی و رشوه و سهميه و .... به جائی رسيده باشد باز هم همان مسير را بلد است و آباد مي کند. اگر مي بينيد کشور ما درگير اين فلاکت و بدبختی رشو و عدم شايسته سالاری است فقط به همين دليل است چرا فلانی رئيس شده، چون زيارت نامه خوب مي خواند، چون پيشانيش وروم دارد، چون ريش دارد، چون باباش فلانی است چون مامانش فلان خانم است و الا آخر محض رضای خدا شما اگر بين مسئولين ما بخواهيد افراد شايسته سالار را پيدا کنيد از انگشتان دست تجاوز ميکند؟ و اين بدبختی و از پدر به پسر به ارث ميرسد. تا جائی که برای اثبات خودشان، پدرانشان و اجدادشان را اسم مي برند و حتی سراغ شمارش قبر هايشان ميروند و نه توانمندی خودشان، به قول قرآن حتی زرتم المقابر .......

  • ؟!
    0

    مشاور سابق رئیس جمهور اظهار داشت: با خوش‌خیالی ارز را ۴۲۰۰ تومان دادیم، یک عده هم بردند. فکر می‌کنید کالاهایی را که با ارز ۴۲۰۰ تومانی آوردند با چه قیمتی فروختند؟ مسلما با قیمت ارز آزاد. ............///// برادر عزیز پس دولت چکاره است که سازمان های نظارتی تحت امر آن به وظیفه خود عمل نکرده اند تا این مسائل پیش نیاید ؟! چرا مقصران ( سازمان ها ، نهاد ها ، افراد ، مسئولین ) ذیربط معرفی نمی شوند و تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند ؟! چرا ؟! مشکل در چیست ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها