سیلاب، راه ارتباطی ۳۵ روستای خراسان جنوبی را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: سیل اخیر راه ارتباطی ۳۵ روستای استان را درگیر کرد که با تلاش امدادگران و راهداران، ارتباط ایمن به این مسیرها برگشت.

سیلاب، راه ارتباطی ۳۵ روستای خراسان جنوبی را مسدود کرد

اسدالله جلال زاده، امروز سه شنبه ۴ شهریور به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به مخاطرات جوی ایجاد شده به واسطه سیلاب در دو روز گذشته، تعداد ۱۱ تیم عملیاتی با فعال سازی قرارگاه استانی حمل و نقل و راهداری زمستانی، برنامه‌ریزی و ۴۱ نفر راهدار جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: سیلاب، راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان بیرجند، هشت روستا در شهرستان خوسف و هفت روستا در شهرستان نهبندان را در شبانه‌روز اخیر درگیر و منجر به انسداد ۱۵ مسیر شد که با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی تمامی محورهای روستایی آسیب‌دیده از سیل در همان ساعت اولیه بازگشایی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش‌برداری کامل محورهای کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

جلال‌زاده یادآور شد: سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم‌استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان است و مشکلات بوجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها