دلیل اصلی دوام آوردن میثاقی در فوتبال برتر

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر گفت: پسرم تا آخر شب می‌نشیند و فوتبال برتر را می‌بیند. هر وقت هم تیتراژ اول برنامه را می‌بیند با زبان بچه‌گانه و شیرین خودش می‌گوید فوتبال برتر.

دلیل اصلی دوام آوردن میثاقی در فوتبال برتر

محمدحسین میثاقی از زمان حضور به عنوان مجری برنامه فوتبال برتر روزهای سخت و پرفشاری را سپری کرده است. او درباره این روزهای سخت و اینکه چگونه دوام آورده گفت: خانواده‌ام خیلی تحت فشار بودند. اذیت شدند. همسرم خیلی عجیب و غریب از ابتدا پای کار و همراه من بود، در آن فضا و آن مشکلات. به هر حال پسر کوچولو هم دارم. جالب است که پسرم تا آخر شب می نشیند و فوتبال برتر را می بیند. هر وقت هم تیتراژ اول برنامه را می بیند با زبان بچه گانه و شیرین خودش می گوید فوتبال برتر. خلاصه خانواده همراه من بودند. اینکه دوام آوردم به خاطر حمایت خانواده‌ام بود و لطف مردم و همینطور تلاش فوق العاده بچه های فوتبال برتر و همینطور حمایت گروه ورزش شبکه. با هر شرایطی که بود ادامه دادیم و توانستیم بازی عقب افتاده را حتی مساوی کنیم و ببریم. خداراشکر.

منبع: جام‌جم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    انشا الله که نون حلال به بچت بدی آقای میثاقی

  • ل.ن
    0

    دمت گرم میثاقیان .امیدوارم هر جا هستی موفق باشی چون عین خودم جوونی و وجدان داری حرف حق میزنی.بهتر از برنامه نود هستی.عادل فردوسی پور در کل هوای فدراسیون وتاج داشت.آخرش گندش در اومد.

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      بله پای حق ایستادن تاوان دارد. خاطرخواهان فردوسی پور نه تنها اهالی ورزش هستند؛ بلکه گروه زیادی از سلبریتی ها و خارج نشینان هم . در واقع اینهمه ، هیاهو برای فردوسی پور منشا سیاسی دارد که از مقیاس فردوسی پور بالاتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها