نماینده پیشین ویژه آمریکا در امور ایران:

با بازگشت تحریم‌های ایران، اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد!

نماینده پیشین ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی با رادیو لیبرتی گفت با بازگشت تحریم‌ها، «اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد. تحریم تسلیحاتی ایران تمدید می‌شود و ایران اجازه غنی‌سازی اورانیوم نخواهد یافت.»

با بازگشت تحریم‌های ایران، اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد!

برایان هوک می‌گوید دولت آمریکا امیدوار است تمامی تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران که در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما برداشته شدند، تا ۲۹ روز دیگر بازگردند.

برایان هوک در گفت‌وگویی با رادیو لیبرتی گفت با بازگشت تحریم‌ها، «اتفاقات خوب زیادی رخ می‌دهد. تحریم تسلیحاتی ایران تمدید می‌شود و ایران اجازه غنی‌سازی اورانیوم نخواهد یافت».

خبرگزاری رویترز روز اول شهریور گزارش داد که نامه‌هایی را مشاهده کرده است که ۱۳ عضو از ۱۵ عضو دائمی و غیر دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در مخالفت با بهره‌گیری آمریکا از مکانیسم ماشه ارائه کرده‌اند.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • X6
    0

    این آرزو رو به گور میبرید. روز به روز سربلند میشه ایران من

  • رضا.
    0

    متاسفانه مکانیسم ماشه فعال شده و هیچ کشوری نمی‌تواند جلوی بندی که در قطعنامه 2231 این حق را به فعال کنند مکانیسم ماشه داده بگیرد. اگر که می‌بینیم اروپایی‌ها و چین و روسیه به ظاهر مخالف این طرح هستند و در واقع حالتی منفعل گرفته اند چون نمی‌دانند 3 ماه دیگه چه کسی در کاخ سفید خواهد بود و اگر پیروزی ترامپ قطعی بود همه این کشور ها طور دیگری رفتار می‌کردند.

  • .
    0

    ازکی تاحالا خاکبرسری مردم شده اتفاق خوب؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها