تولید جوهر نمک در کیمیا تهران اسید

متخصصین مجرب تهران اسید با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته روز دنیا و دانش تخصصی محصول بسیار مهم و کاربردی جوهر نمک را تولید و اقدام به تأمین نیاز صنایع به این محصول نموده اند.

تولید جوهر نمک در کیمیا تهران اسید

تولید جوهر نمک در کیمیا تهران اسید

متخصصین مجرب تهران اسید با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته روز دنیا و دانش تخصصی محصول بسیار مهم و کاربردی جوهر نمک را تولید و اقدام به تأمین نیاز صنایع به این محصول نموده اند. جوهر نمک که با نام شیمیایی اسید کلریدریک نیز شناخته شده است در دو نوع صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود.

چرا جوهر نمک تولید تهران اسید؟

تیم تولید شرکت توانایی تأمین متح نیاز کارخانجات را در انواع بسته بندی از گالن های کوچک 2.5 لیتری تا بشکه های 220 لیتری و حتی تانکرهای 1000 لیتری بصورت عمده و خرد را دارد.

به راحتی و در آرامش خیال پس از ثبت سفارش بخش حمل و نقل تهران اسید با استفاده از بروز ترین تجهیزات حمل و نقل و همچنین استفاده از روش های مختلف بسته بندی با توجه به میزان سفارش محصول، در سریع ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را با بالاترین ضریب اطمینان از سلامت محصول در محل مورد نظر تحویل می دهند.
محصول جوهر نمک تهران اسید با خلوص بالا و تحت آزمایش های متعدد و کسب مجوزهای مختلف کیفی و کمی به مرحله تولید انبوه می رسد. پس خریدار با اطمینان کامل از کیفیت محصول می تواند خرید خود را انجام دهد.

اسید بوریک و نقش تأثیرگذار آن در رهایی از انواع حشرات

محصول اسید بوریک یک از مهم ترین اسیدهای موجود در بین دسته بندی محصولات اسیدی می باشد که برای اولین بار سال ها پیش به عنوان حشره کش بمنظور از بین بردن انواع حشرات از جمله سوسک و موریانه مورد استفاده قرار گرفت.

گرچه گفته می شود در حال حاضر این ماده به تنهایی تأثیری در دفع حشرات ندارد بلکه این ماده در فرمولاسیون ساخت انواع مواد حشره کش در کارخانجات تولید کننده مورد استفاده قرار میگیرد.

اسید بوریک با نام های مختلفی همچون اسید بوراسیک و اسید اورتوبوریک نیز شناخته می شود که توسط کارخانجات متعددی در دنیا از جمله ترکیه تولید می شود.
این محصول در دو گرید اسید بوریک صنعتی و اسید بوریک آزمایشگاهی در بسته بندی های متنوع در تهران اسید عرضه می شود.

تولید و عرضه انواع مواد شیمیایی

مواد شیمیایی از آن دست موادی هستند که شمارش دقیق آنها با توجه به تنوع تولید و گستردیگ که دارند هرگز قابل شمارش نیست. انواع مواد در دسته بندی های مختلف از جمله انواع اسید - مواد پودری - حلال - محلول - قلیا - نساجی و.... که شرکت تهران اسید در سال های فعالیتش توانسته برخی از این مواد را با تکیه بر دانش متخصصین خود تولید و روانه بازار مصرف نماید. برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:

اسید سولفوریک 50 درصد - اسید سولفوریک 35 درصد - الکترولیت باطری نیکل کادمیوم - اسید سیتریک مایع

جوهرنمک - اسید باطری - اسید استیک - سود پرک - سود مایع و همچنین بیش از 250 نوع ماده شیمیایی مختلف را در بازار مواد شیمایی عرضه می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36303710 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت tacid.ir مراجعه نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها