انتخاب رنگ لاک مناسب با پوست و فصل

انتخاب و در حالی که یکی از سخت‌ترین کارها هنگام خرید لوازم آرایش است، اما در عین حال جزو لذت بخش ترین آنها نیز است، چرا که شما با تعداد فراوانی رنگ مواجه می شوید که هرکدام جذابیت خاص خود را دارد.

انتخاب رنگ لاک مناسب با پوست و فصل

انتخاب و در حالی که یکی از سخت‌ترین کارها هنگام خرید لوازم آرایش است، اما در عین حال جزو لذت بخش ترین آنها نیز است، چرا که شما با تعداد فراوانی رنگ مواجه می شوید که هرکدام جذابیت خاص خود را دارد.

اگر شما جزو افرادی هستید که به رنگ‌های خاصی علاقه‌مند هستید و از مد روز و معیارهای رایج پیروی نمی‌کنید، در این مواقع کار سختی ندارید و با انتخاب رنگ‌هایی که از قبل در ذهنتان دارید به سرعت کار انتخاب و خرید لاک را انجام می‌دهید. اما اگر در دسته‌ای قرار دارید که معیارهایی از قبیل رنگ پوست، زمان و مکان استفاده از لاک، مد روز، رنگ متناسب فصل و... برایتان اهمیت دارد لازم است با شناخت کامل به خرید کردن بپردازید.

به رنگ پوست خود توجه کنید!

برای خرید لاک یا هر لوازم آرایش دیگری، توجه به رنگ پوست خود از مهم‌ترین معیارها است. برای این موضوع قوانینی وجود دارد تا رنگ لاک و پوست شما هماهنگ شوند.

برای مثال اگر دارای پوست روشنی هستید، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید. استفاده از این رنگ‌ها برای پوست‌های تیره‌تر به هیچ وجه توصیه نمی‌شود!

در میان رنگ های لاک، رنگ صورتی معمولاً جزو پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آید و به اکثر تناژهای پوستی نزدیک است.

شما معمولاً با هر رنگ پوستی از میان طیف متنوع صورتی می‌توانید انتخاب مناسبی برای زیباتر کردن ناخن‌هایتان داشته باشید.

این موضوع برای رنگ قرمز نیز صدق می‌کند. تنها تفاوت آن برای انتخاب رنگ در این است که درصورت روشن بودن پوست از قرمزهای کلاسیک و تیره بودن رنگ پوست، از قرمز عمیق و شرابی استفاده کنید.

در میان رنگ‌ها، بنفش نیز از آن دسته‌ای است که به اکثر تناژهای پوستی نزدیک است.

انتخاب رنگ لاک مناسب با پوست و فصل

انتخاب رنگ برای زمان ها و مکان های خاص!

همان طور که نوع آرایش و لباس پوشیدن برای هر جا و مکانی متفاوت است، انتخاب رنگ لاک نیز از این قاعده مستثنی نیست!

اگر به یک مهمانی دعوت شده‌اید، بهتر است رنگ‌های تیره و البته کمی براق را تست کنید. برای این کار کمی اکلیل را به رنگ لاک خود اضافه کنید. اما برای قرارهای رسمی و کاری همان طور که در انتخاب لباس هم رسمی خواهید بود، از رنگ‌های براق بپرهیزید و سعی کنید با استفاده از رنگ‌های طبیعی از استایل اسپرت دوری کنید.

هماهنگی رنگ و فصل!

همانطور که تغییرات هر فصل در لباس پوشیدن شما تاثیر می‌گذارد، فراموش نکنید این ارتباط در رنگ‌هایی که شما برای آراستن ناخن‌هایتان انتخاب می‌کنید نیز تاثیر دارد.

سعی کنید برای خرید لاک در زمستان‌ها به رنگ‌های تیره توجه کنید.

رنگ‌های پاستلی مناسب فصل بهار، رنگ‌های روشن و شاد برای تابستان و رنگ‌های برنزی، طلایی و قرمز بهترین انتخاب برای پاییز هستند.

مد روز را فراموش نکنید!

پیروی کردن از مد و ترند روز را برای هرچه بهتر شدن استایل خود در نظر داشته باشید. این موضوع کمی کار شما را نیز در انتخاب راحت می‌کند؛ یعنی شما اگر در انتخاب رنگ به مشکل خورده‌اید می‌توانید خودتان را به دست ترندهای روز بسپارید و قطعاً این موضوع با نتیجه بدی همراه نخواهد شد.

برای راحت‌تر شدن این کار نیز می‌توانید از مشاوران و سایت‌های خرید اینترنتی مطمئن مشاوره گرفته و پیروی کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی روژا نیز این مکان را به شما می‌دهد تا جدا از خرید مطمئن، با توضیحات کامل کارشناسی خریدی طبق اصول مد روز را داشته باشید.

انتخاب رنگ لاک مناسب با پوست و فصل

ارتباط رنگ لاک با لباسی که می‌پوشید!

برای این موضوع سخت گیر نباشید! مهم نیست رنگ لاک شما حتما با قواعد رنگی لباس هایتان پیروی کند. سعی کنید هر رنگی که دوست دارید را بدون توجه به لباستان انتخاب کنید، اما اگر واقعاً می خواهید سخت‌گیر باشید، رنگ لاکتان را تنها با کیف، کفش یا شالتان هماهنگ کنید.

در انتها فراموش نکنید انتخاب رنگ می‌تواند نمایانگر شخصیت شما باشد. اگر شخصیت شاد و اکتیوی دارید یا فردی رسمی و جدی هستید، انتخاب رنگ لاکتان می‌تواند پیش از توضیح دادن، شما را معرفی کند.

منبع: تابناک

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها