پیدا شدن سرنخ برا‌ی بازداشت شکارچی زنان

تحقیقات کارآگاهان پلیس تهران برای شناسایی و بازداشت شکارچی زنان که با معرفی کردن خودش به عنوان مأمور آب و برق وارد خانه‌ها شده و به زنان تعرض می‌کند، در جریان است.

پیدا شدن سرنخ برا‌ی بازداشت شکارچی زنان

رسیدگی به جریان پرونده شکارچی زنان از چهار ماه قبل در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. اول شاکی پرونده زن جوانی است که در شرح ماجرا گفت: من ساکن یکی از محله‌های شهر ری هستم.

صبح در خانه مشغول کار بودم که یک نفر زنگ خانه را زد و خودش را مأمور برق معرفی کرد. من هم در را برایش باز کردم.

هنوز زمان زیادی نگذشته بود که زنگ آپارتمانمان هم زده شد. وقتی در را باز کردم مردی مسلح را در حالی که نقاب به چهره و کلاه کپ نقابدار به سر داشت مقابلم دیدم.

او مردی حدوداً ۳۰‌ساله بود که با تهدید مرگ وارد شد و پس از تعرض، پول و طلایی که در خانه داشتیم را سرقت کرده و گریخت.

در حالی که تحقیقات در این باره جریان داشت شکایت‌های مشابه دیگری هم به پلیس گزارش شد. مشخصاتی که شاکیان از متهم در اختیار پلیس گذاشته بودند، حکایت از این داشت که همه حوادث سیاه از سوی یک نفر در جریان است.

یکی از شاکیان که زنی سالخورده‌ای بود، گفت: من در خانه ویلایی‌ام به تنهایی زندگی می‌کنم. در خانه مشغول تماشای تلویزیون بودم که زنگ خانه را زدند. وقتی آیفون را برداشتم مرد جوانی گفت که از طرف محمدآقا برایم هندوانه آورده است.

از آنجا که قادر به ترک خانه نیستم و خیلی از آشنایان خریدهایم را انجام می‌دهند و از قضا محمدآقا از بستگان نزدیکم است، اعتماد کردم و در را برایش باز کردم. لحظاتی بعد مردی حدوداً ۳۰‌ساله در حالی که اسلحه کمری به دست داشت وارد شد. او با تهدید، طلا و پول‌هایم را سرقت و از محل فرار کرد.

بررسی‌های تیم جنایی در شکایت‌های مطرح شده حکایت از این داشت که متهم فقط به زنان جوان و میانسال تعرض کرده است. همچنین مشخص شد که متهم در ساعت‌های شش‌صبح تا پنج‌عصر مرتکب جرائم خود می‌شود.

شکایت‌های مطرح شده هم در دولت آباد شهر ری، شهر ری و خیابان‌های دماوند و پیروزی تهران مطرح شده بود. تحقیقات پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داده است که متهم در همه جنایت‌های خود کلاه کپ نقابدار، کیف پستچی، پیراهن سفید و شلوار مشکی و در برخی موارد نقاب به چهره دارد.

او در همه جرائم مرتکب شده با موتورسیکلتی که پلاک آن مخدوش است، حاضر شده است. متهم در همه جرائم خود از اسلحه کمری استفاده کرده و با تهدید شاکیان، خواسته شیطانی خود را اجرا کرده است.

براساس شکایت‌های مطرح شده در پرونده که در دادسرای شهر ری در جریان است تاکنون شش زن جوان در جریان جرائم متهم مورد آزار قرار گرفته‌اند و تحقیقات پلیس با به دست آمدن سرنخ از متهم در جریان است.

منبع: جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سعید
    0

    مراجعه مامورین آب وبرق وگازبدرب منازل بایدحذف شود وبرای قرائت کنتورها لازم است سازکارمناسب وایمنی تهیه واجرا شودمثل قرائت رایانه ای ومتمرکز ویا قرائت توسط مالک یا مستاجرواعلام آن به سازمانهای مربوطه این اتفاق هم اولین بارنیست قبلا نیزسابقه سرقت درپوشش مامورین بوده است پلیس با توجه به وظایف ذاتیش بایدفرایندحذف مامورین مذکوررابا جدیت پیگیری کندسازمانهای آب وبرق وگازهم خودشان بایدپیش قدم شوندمثل کارخوب بیمه منازل دربرابرآتش سوزی

  • داریوش
    0

    خوب چرا دولت الکترونیک ما که در حال حاضر ادعای فناوری وتکنولوژی بالا را یدک میکشیم برنامه ای را ایجاد نمی کنه که مانند فیش های گاز وتلفن قبوض آب و برق هم دیگه نیاز به مراجعه مامور به درب منازل نداشته باشه و از طریق خود سازمانها بررسی بشه

  • مههدی
    0

    سعید جان باید با فرد خاطی برخورد بشه تا درس عبرتی بشه برای دیگران مثلا یه سارق لباس پلیس را می پوشه می‌ره سرقت حالا طبق نظریه شما پلیس را باید حذف کنیم درصورتی که این عزیزان زحمات زیادی برای امنیت شهر وندان میکشند به نظرم باید قوانین سخت گیرانه ای وضع بشه تا هرکسی بخودش اجازه نده امنیت شهر وندان را به خطر بیندازه اگه مثل فیلم های خارجی پول خورد وخوراک از جیب متهم بره اگه نداشت بره اورد گاه کار اجباری کمتر کسی به خودش اجازه می داد تخلف کنه بدرود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها