سرمربی جدید انتخاب می‌شود

خانه تکانی در ذوب‌آهن/ جدایی لوکا، مربیان برزیلی و گلر لبنانی

تیم فوتبال ذوب آهن دستخوش تغییرات زیادی شده است. علاوه بر لوکا بوناچیچ، مربیان برزیلی و دروازه‌بان لبنانی هم از ذوب آهن جدا شده‌اند.

خانه تکانی در ذوب‌آهن/ جدایی لوکا، مربیان برزیلی و گلر لبنانی

تیم فوتبال ذوب آهن از جمله تیم هایی بود که لیگ نوزدهم فوتبال را با امید زیادی برای کسب سهمیه آسیایی آغاز کرد اما تغییرات زیادی مدیریتی و کادر فنی مسیر این تیم را دچار چالش کرد و کار را به جایی رساند که ذوبی ها در پایان فصل برای سقوط نکردن می جنگیدند.

این تیم، فصل را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آغاز کرد. در ادامه «رادولوویچ» جانشین منصوریان شد و بعد از شیوع ویروس کرونا و عدم بازگشت رادولوویچ به ایران، «لوکا بوناچیچ» روی نیمکت ذوبی ها نشست.

باوجود اینکه بوناچیچ تیم ذوب آهن را در لیگ برتر حفظ کرد، اما مسئولان باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی جدید و ایرانی هستند. جدایی لوکا از ذوب آهن قطعی است و جانشین وی احتمالا همین هفته از بین نفراتی چون مجتبی حسینی، مهدی تارتار، رحمان رضایی و ... انتخاب می شود.

علاوه بر بوناچیچ، «ژوزه مندس» مربی دروازه بان ها و «گلیدیستون اولیویرا» مربی بدنساز ذوب آهن که هر دو برزیلی هستند، به خاطر شرایط ارزی با این باشگاه قطع همکاری کردند و دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت.

«مهدی خلیل» دروازه بان لبنانی دیگر عضو جدا شده از تیم ذوب آهن است که دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد. مهدی خلیل برای ترمیم مشکلات خط دروازه ذوب آهن در نیم فصل به این تیم اضافه شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و از نظر فنی برای ادامه همکاری با ذوب آهن مورد تایید قرار نگرفته است.

منبع: مهر

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها