سارقان داخل خودرو در بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان و کشف 37 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارقان داخل خودرو در بیرجند دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بیرجند، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات عملیاتی اعضای یک باند پنج نفره را در این زمینه شناسایی کردند که در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: اعضای این باند که ۳ نفر سارق و ۲ نفر آنان مالخر بودند با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و متهمان پس از دستگیری، در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ارتکاب ۳۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: شهروندان خودرو خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر و سوئیچ مخفی مجهز کنند و وسایل شخصی مانند کیف، اسناد، مدارک و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه در معرض دید نگذارند.

کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بشرویه از نگهداری و استفاده تعدادی دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در یکی از چاه موتورهای کشاورزی شهرستان بشرویه مطلع شدند و موضوع را پیگیری کردند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضایی در بازرسی از این چاه موتور ۶ دستگاه ماینر را کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است گفت: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها